CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Blog

Rodzaje systemów CRM

Wyróżnia się 3 rodzaje systemów CRM.

 

1. Interaktywny – system ten zajmuje się działem obsługi klienta i zarządza relacjami z nimi. Jest to narzędzie służące do ujednolicenia obsługi w możliwie jak najlepszym kierunku. Ttym samym uniezależnia ją od rodzaju strumienia kontaktu.  System jest również nazywany CRM komunikacji – Contact Center;
 
2. Operacyjny –  ten rodzaj systemu odpowiada za gromadzenie i udostępnianie wszelkich informacji oraz danych na temat klientów i produktów;
 
3. Analityczny – ten CRM  jest odpowiedzialny za analizowanie zachowań klientów, a także za procesy analityczne takie,  jak np. raporty z poszczególnych działań. System analizuje szerokie dane, dając podstawy do planowania przyszłych inwestycji przedsiębiorstwa i podejmowania decyzji kluczowych dla jego działalności;

Modułowy system CRM zawiera wszystkie powyższe rodzaje systemów. Połączenie to daje większe możliwości, dzięki zaawansowanym modułom i ich funkcjonalnościom.

Ponadto na rynku coraz częściej pojawia się nowego rodzaju systemu – Social CRM, który odpowiada za zarządzanie kontami społecznościowymi w Internecie.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: