CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

Czy inwestycja w CRM7 się zwraca?

Najogólniej rzecz ujmując, inwestycja zwraca się poprzez budowanie marki w przekazach marketingowych oraz poprawę jakości długotrwałych relacji z klientem, na podstawie dotychczasowego Customer Experience. Firmy wyznające zasadę pielęgnowania raz zainicjowanego kontaktu z klientem, prosperują najlepiej.

Bo czymże jest satysfakcja nabywcy z jednorazowego zakupu bez podtrzymywania pozytywnych relacji? Po krótkim czasie wrażenie zanika, odbiorca trafia na konkurencyjną ofertę i znika z naszego pola widzenia. Jeśli historia się powtarza – pożytkujemy zasoby i czas na identyfikację, oraz ustawiczne negocjacje jednorazowych transakcji. Nabywcy pojawiają się i znikają. Stoimy w miejscu. Zamiast tego moglibyśmy generować zyski poprzez cross- i upselling, równocześnie poszerzając listę odbiorców. I to właśnie dzięki systemowi CRM7.

Wg najnowszych badań Forrester Research, prawidłowo wdrożony i użytkowany system CRM umożliwia:

  •  Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów, w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji,
  • Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 $, dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi, z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy,
  • Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania, konsolidacji danych oraz automatyzacji raportowania
 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: