Wyniki wyszukiwania
-
Przygotowaliśmy przydatne materiały, które miały być pomocne dla osób zastanawiających się nad wyborem narzędzia dla ich firmy. I nie pomyliliśmy się - nasze materiały rozchodziły się jak świeże bułeczki!
-
Uczestników konferencji wyraźnie interesowało to, co dla nich przygotowaliśmy. Ciekawe, czy to zasługa produktu, czy prezentującego?
-
Mieliśmy okazję zaprezentować profil naszej działalności oraz doświadczenie w prowadzeniu licznych przedsięwzięć z dziedziny zarządzania relacjami z klientami
-
W konferencji poświęconej CRM brali udział liczni przedstawiciele firm z rozmaitych branż. Każdy mógł znaleźć materiały i ofertę dostosowaną do specyfiki prowadzonej działalności.
-
Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.
-
Na koniec miło zaskoczyliśmy naszych gości zestawem atrakcyjnych materiałów szkoleniowcych. Szczególne powody do zadowolenia miał zdobywca tableta.
-
Krok po kroku przechodziliśmy wspólnie z uczestnikami szkolenia przez mapę myśli, popierając wiadomości praktycznymi przykładami.
-
Specjalistyczny materiał staraliśmy się przedstawić w jak najbardziej przejrzystej formie.
-
Na potrzeby szkolenia zebraliśmy całość wiedzy dotyczącej systemów oraz filozofii CRM i profesjonalnie ją zaprezentowaliśmy
-
Teorię poparliśmy praktyką, m.in.naszym video case study z przedstawicielami Grupy Raben
<< poprzednia 31 32 33 34 35 36 37 38 39 następna >>