CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7

Kreator Raportów - generowanie indywiualnych raportów

Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać obsługę działań analitycznych. Proste raporty, dostarczające informacji o sumie wykonanych zadań czy ilości klientów znajdujących się na danym etapie obsługi sprzedaży, znakomicie wypełniają potrzeby użytkowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z Klientem.

w  Automatyczne uruchamianie edytora tekstu lub arkusza kalkulacyjnego po wybraniu

szablonu pliku

Wersjonowanie ofert i dokumentów

Krok I : Wprowadzenie warunków

Warunki raportu umożliwiają wprowadzenie ograniczeń do zestawów danych, które posłużą do raportowania, z podziałem na dwie grupy warunków: „i" oraz „lub". Utworzone w ten sposób warunki można dowolnie ustawiać w drzewku, co ma wpływ na kolejność wyświetlania danych.


Krok II : Edycja raportu

Panel administracyjny kreatora pozwala przy pomocy mechanizmu drag&drop ("przeciągnij i upuść") tworzyć raporty lub modyfikować ich ustawienia. Użytkownik może określać jakie źródła danych będą wykorzystane, z uwzględnieniem hierarchicznych powiązań pomiędzy nimi wraz z atrybutami. Dodatkowym rozwinięciem tej części panelu jest opcja powiązania tworzonego raportu z innymi, już istniejącymi.




Krok III : Sortowanie wyników

Ostatnim elementem, który można zmieniać w panelu administracyjnym, jest sortowanie wyników, co pozwala określić kolejność prezentacji danych.


Krok IV : Gotowy raport

Gdy raport jest gotowy, istnieje możliwość określenia dalszych działań w stosunku do firm znajdujących się w zestawieniu. Może to być np. uruchomienie nowych procesów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych, za pośrednictwem automatycznego rozdzielenia zadań pomiędzy pracowników.


 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: