CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Artykuły edukacyjne

System CRM – szansa na zwiększenie efektywności

Kadra zarządzająca w przedsiębiorstwach nastawionych na jak najlepsze relacje z klientami stara się wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku rozwiązania służące ich poprawie. Jednym z takich rozwiązań są systemy do Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).

Kompletna baza danych, dokumentów i informacji o kliencie w jednym miejscu to podstawa sukcesu na konkurencyjnym rynku. Każde przedsiębiorstwo, w którym występuje przepływ tych danych, powinno zastanowić się nad jego usprawnieniem za pomocą automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki niej przekazywanie wszelkich informacji i zadań między użytkownikami odbywa się według ustalonych procedur.

W autorskim systemie CRM7 firmy more7 Polska, narzędziem umożliwiającym wyznaczanie schematów postępowań odzwierciedlających procesy biznesowe w firmie jest moduł Workflow. Dzięki elastycznemu zarządzaniu, każdy skonstruowany schemat może być przypisany do wybranych użytkowników. Realizacja określonego zadania powoduje automatyczne zaplanowanie kolejnego zdarzenia według zdefiniowanego diagramu postępowania. Realizację procesów można uzależnić od wielu czynników, np. akceptacji wykonania zadania przez przełożonego, konieczności dołączenia dokumentacji w formie elektronicznej czy wprowadzenia informacji o produkcie. Dzięki temu proces w systemie odzwierciedla rzeczywiste działania pracowników i osób zaangażowanych.

Wykorzystana technologia pozwala na graficzną prezentację procesu wraz z informacją, na jakim etapie obecnie się znajduje . Dodatkowo osoby realizujące i nadzorujące działania mają pełen dostęp do informacji na temat powstałych opóźnień, co pozwala na pełniejszą kontrolę postępu realizacji całego procesu. Tym samym praca zespołu przebiega efektywniej i sprawniej, bez zbędnych opóźnień.

Jasna i klarowna informacja ułatwia podjęcie odpowiednich decyzji w ramach współpracy z klientem, a standaryzacja zgromadzonych informacji umożliwia szybkie generowanie przekrojowych raportów wykorzystujących również dane z realizacji procesów biznesowych.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: