CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży muzycznej

telekom
 

Rynek muzyczny oferuje szeroki zakres produktów. Wraz z rozwojem firm produkcyjnych, serwisowanych, a także agencji koncertowych, wzrosło zapotrzebowanie na oprogramowania, które mogą wspomóc zarządzanie przedsiębiorstwem.

System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.

Marketing

Nowoczesny marketing internetowy jest powszechną strategią stosowaną zarówno do zwrócenia uwagi potencjalnych klientów na swój produkt, jak i do informowania o dostępnych nowościach i usługach. Dzięki funkcji segmentacji danych, CRM7 pozwala na stosowanie marketingu docelowego. Moduł korespondencji seryjnej jest dostosowany do wysyłki wiadomości o różnym formacie zapisu. Moduł usprawnia pracę działu marketingowego oraz umożliwia pomiar efektywności przeprowadzonej akcji poprzez system raportowy.

Kadry

Każdy z użytkowników CRM7 na swoim profilu ma dostępny dziennik zadań. Administrator może przydzielać zadania użytkownikom (konkretne zadania pokażą się w dzienniku). Dzięki aktywnym przypomnieniom, system będzie powiadamiał mailowo o zbliżającym się terminie lub przedawnieniu zapisanej daty. Takie rozwiązanie sprawia, że nie przeoczymy ważnego terminu. Z kolei moduł kadr umożliwia koordynację pracy zespołu. Wspomaga nie tylko przeprowadzanie rekrutacji poprzez zapis informacji o kandydatach, ale również planowanie szkoleń, obowiązków oraz zadań. Z poziomu tego modułu można nawiązywać współpracę zarówno z pracownikami stacjonarnymi, jak i zdalnymi.

Dokumentacja

CRM7 posiada funkcjonalność, która pozwala na segregację dokumentów firmowych, a także jej generowanie z poziomu przeglądarki internetowej. Oferty handlowe oraz cenniki można kreować, zapisywać w formie szablonu, a także automatycznie wysyłać do klienta. Zastosowanie kontrolowanego obiegu zabezpiecza przesył oraz daje możliwość kontroli nad przepływem danych.

Finanse

Kontrola finansowa odbywa się za pomocą wielopoziomowego systemu raportowego, który odpowiada za wiele segmentów analitycznych. Aktualne dane wybranego zagadnienia widoczne są w formie wykresów słupkowych lub tabeli. Może być to m.in. raport kosztów sprzedaży czy raport dotyczący obrotów obejmujący okres 5 lat. Przede wszystkim można kontrolować wydatki, jakie ponosi firma w stosunku do prowadzonej sprzedaży i przychodów. Dzięki takim wynikom zyskujemy możliwość miarodajnej oceny rentowności współpracy z różnymi podmiotami oraz prowadzonych projektów.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: