CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży hotelarskiej

turyst
 

Nieskuteczna strategia marketingowa może przełożyć się na niewielką liczbę pozyskanych klientów - nawet, gdy oferta jest bardzo konkurencyjna. Przygotowanie dobrej usługi,  hotelarskiej i skierowanie jej do właściwego odbiorcy wymaga dużego nakładu pracy oraz odpowiednich narzędzi.

Z CRM7 korzystają: Heart24, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Politański Transport.

Marketing, baza danych

Dedykowany CRM7 dla branży hotelarskiej pozwala na skuteczny nowoczesny marketing. Wysyłka korespondencji seryjnej odbywa się w różnych formatach, gdyż system automatycznie konwertuje wiadomości na wybrane opcje. Dzięki diagramom raportowym jest możliwość indywidualnego generowania protokołów, a także pomiar  efektywności przeprowadzanego procesu. Grupowanie pozycji oraz segmentacja klientów przyczynia się do bezbłędnego kierowania oferty do odpowiednich odbiorców. Udogodnieniem dla branży hotelarskiej jest mechanizm automatycznego tworzenia ofert z poziomu przeglądarki.

Zarządzanie

Praca personelu hotelowego musi być zsynchronizowana. Dlatego też systemowy kalendarz grupowy oraz dziennik zadań są  tak przydatnymi funkcjami dla branży hotelarskiej. Manager jest w stanie kontrolować prace wykonywane przez podległy mu zespół i przydzielać zadania w oparciu o narzędzie delegowania.
CRM7 to także niezawodne oprogramowanie do zarządzania zdalnego wieloma placówkami. Do dyspozycji są opcje podglądu m.in. przeprowadzanych projektów, przepływu finansów czy zasobów firmy.

Sprzedaż

Lejek sprzedaży to funkcja, która pozwala obserwować przepływ potencjalnych klientów przez etapy sprzedaży. Opcją niezwykle przydatną w branży hotelarskiej jest automatyczna rejestracja zapytań oraz (jeśli zachodzi taka potrzeba) eksport danych do innego systemu. Moduły ofertowe pozwalają na całkowitą pracę w systemie poprzez samoczynne tworzenie dokumentów.
Bardzo ważnym elementem pracy firmy jest realizacja założonych celów. Raporty sprzedażowe ukazują stosunek realizacji założonych celów do przypisanych im wartości. Dzięki temu mamy jasny obraz rzeczywistego stanu przedsiębiorstwa oraz możliwość dokładnego planowania kolejnych etapów rozwoju.

Workflow

CRM7 automatyzuje działania, poprawiając tym samym ich efektywność. Jeżeli przyjmie się jednorazowo standardy obsługi klienta w formie Workflow, niezależnie od rotacji pracowniczej, każdy zdoła w szybkim tempie nauczyć się samodzielnego posługiwania systemem.

 

CRM dla branży turystycznej

CRM dla turystyki

System CRM dla branży turystycznej może poza gromadzeniem danych osobowych przydać się przy ustalaniu menu odpowiadającego jak największej liczbie gości, może przypominać o zamawianym budzeniu, czy stworzyć listę miejsc, do których klient już podróżował.

CRM dla turystyki

Dzięki informacjom zawartym w bazie CRM, działania są w wysokim stopniu zindywidualizowane. Np. tekst wyświetlanego przekazu reklamowego albo informacji ustnych przekazywanych przez call center zawiera jedynie te argumenty, które są istotne dla Klienta.

CRM dla turystyki

Aby zorientować się, jakie są preferencje Klienta, najpierw zgromadzić dane, które będą podstawą do analizy zachowań. Trzeba również nimi zarządzać, czyli sprawdzać aktualność, uzupełniać i archiwizować, np. w formie czytelnego harmonogramu.

CRM dla turystyki

Systemy rezerwacji online, czy stanowiska POS powiązane z systemem do zarządzania wykorzystywanym przez hotel czy tez biuro podróży to duże ułatwienie dla firmy – dane są automatycznie zaciągane z zewnętrznego źródła i gromadzone w systemie CRM.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: