CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży nieruchomości

intagracja z magazynem kopnita miniatura do holdera
 

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to m.in. kojarzenie stron przy transakcjach takich jak: sprzedaż, wynajem, kupno czy zamiana. Wymóg sporządzania i przechowywania obszernej dokumentacji, wręcz wymusza na firmie wdrożenia odpowiedniego oprogramowania. Dlatego powstał dedykowany system CRM dla branży nieruchomości.

 

Pozyskanie Klienta

Automatyczne planowanie działań handlowych czy procesy zapytań ofertowych i zamówień są idealnymi narzędziami do zwiększania liczby potencjalnych klientów. CRM7 wyposażony jest w najnowsze rozwiązania usprawniające marketing. Korespondencja seryjna wysyłana w oparciu o systemową segregację danych trafia zawsze do odpowiedniej grupy docelowej.

Zarządzanie dokumentacją

Generator dokumentów jest funkcją, która pozwala zminimalizować formalności związane z zawieraniem umów. Opcja wykorzystuje elektroniczne wzory dokumentów takich jak formularze, oferty czy faktury, więc nie ma potrzeby osobnego tworzenia szablonów za każdym razem, gdy są one potrzebne. Przechowywanie dokumentacji w jednym systemie jest wielką zaletą, ponieważ skraca się czas wyszukiwania interesującego nas pliku, a dostęp do niego jest natychmiastowy. Integralność CRM7 pozawala na przesyłanie wygenerowanych dokumentów do innych systemów.

Zarządzanie terminami

Ustalanie harmonogramu pracy w oparciu o interaktywny dziennik zadań podnosi efektywność pracy. System powiadomień nie pozwoli przeoczyć żadnego zapisanego terminu np. spotkania z klientem. W przypadku płatności, moduł windykacji wyśle przypomnienie o zbliżającym się terminie regulacji rachunków. Przydatną opcją jest również kalendarz grupowy, gdyż daje on obraz na pracę całej grupy pracowników. Za pośrednictwem delegatora, można przypisać zadania i kontrolować ich wykonanie.

Zarządzanie sprzedażą

Niezwykle cenną funkcjonalnością dla biura nieruchomości jest lejek sprzedaży, dzięki któremu zachodzi kontrola procesu przetargu. Monitoring nad trwającymi pracami projektowymi wykaże na jakim etapie prowadzone są działania sprzedażowe. Kolejną opcją jest system raportowy, dzięki któremu można analizować m.in. przepływ potencjalnych klientów przez finalizację sprzedażową.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: