CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży technologicznej

medyczna2
 

Stały rozwój firm branży technologicznej oraz wdrażanie nowych produktów w dużej mierze zależy od obranej strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Samo zatrudnienie najlepszych inżynierów oraz wspieranie się wysokiej jakości marketingiem nie da gwarancji sukcesu. W koordynowaniu pracy i kontroli finansowej spółki pomoże skorzystanie z CRM7 - zaawansowanego produktu technlogicznego, również z  branży IT.

4 x Zarządzanie:

 

Dokumentacja

Do wprowadzonej do systemu dokumentacji dostęp mają tylko uprawnieni użytkownicy. Dokumentację można grupować, co podnosi komfort pracy  i ułatwia odnalezienie plików. Dzięki narzędziu, jakim jest moduł generatora, można bezpośrednio z poziomu  przeglądarki internetowej wygenerować dokument taki, jak faktura, szablon umowy czy oferty. Współdzielenie danych pozwala uprawnionym pracownikom automatycznie stworzyć szablon, zapisać go lub przesłać bezpośrednio do klienta. Tego typu rozwiązanie wspiera komunikację zarówno pomiędzy działami przedsiębiorstwa, jak i w kontakcie z klientami.

Finanse

Za pomocą systemu CRM7 dokonywana jest kontrola finansów firmy - umożliwia ją połączenie kilku modułów. Przede wszystkim jeden z segmentów daje możliwość analizowania sprzedaży oraz zsumowania liczby klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Pozwala to na przeprowadzanie głębokich analiz pod kątem przyszłych obrotów przedsiębiorstwa. Niezastąpionym elementem systemu są wielopoziomowe raporty, które  przedstawiają złożone dane w postaci lejka sprzedażowego. Uzyskane informacje prezentowane są w postaci przejrzystych i czytelnych diagramów. Jedną z dwój opcji dodatkowych jest Home Banking – moduł gromadzący informacje na temat płatności i rozliczeń. Drugim rozwiązaniem jest moduł windykacyjny, który odpowiada za zaległe płatności i wspomaga proces odzyskiwania ich.

Produkt

Zarządzanie produktem w ramach systemu CRM7 następuje dzięki wsparciu integracji z oprogramowaniem magazynowym. Zarówno produkty, jak i oferowane usługi można wprowadzać do bazy danych. Segmentacja pozwala na porządkowanie rekordów i pozostałych informacji. Dane techniczne, dokumentację oraz notatki można wprowadzać w przypisach do każdego produktu. Zaawansowany moduł produktów pozwala na generowanie oferty wzbogaconej o produkty zapisane w bazie danych. Dodatkowo, uprawnieni użytkownicy mają dostęp do podglądu stanu magazynowego oraz rezerwacji poszczególnych narzędzi/produktów.

Kadry

Wykwalifikowana kadra jest niezbędna, by przedsiębiorstwo rozwijało swoje produkty i usługi. System CRM7 daje możliwość zarządzania  zasobami ludzkimi z poziomu przeglądarki internetowej. Moduł jest szczególnie przydatny podczas rekrutacji pracowników, a także delegacji personelu na szkolenia. Napływające aplikacje będą archiwizowane razem z kluczowymi informacjami o kandydatach na stanowisko. Segmentacja zgłoszeń usprawni przepływ  danych i uporządkuje je według przyjętych założeń.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: