CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla zakładów komunalnych

prawo
 

Zakłady oczyszczania miasta są nieodłącznym elementem funkcjonowania aglomeracji. Muszą być sprawnie administrowane -  zarówno, jeśli chodzi o obieg dokumentacji, jak i zarządzanie flotą pojazdów komunalnych. Dedykowany system dla zakładów komunalnych jest idealnym rozwiązaniem na koordynowanie prac tego rodzaju przedsiębiorstwa.

Dokumentacja

System CRM7 jest bardzo dobrym narzędziem pozwalającym na kontrolowany i bezpieczny przepływ informacji w firmie. Moduły generacyjne umożliwiają tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej oraz sterują ich automatyczną wysyłką do klienta. Dzięki pełnej integracji z systemami księgowo-finansowymi istnieje również możliwość generowania faktur, tworzenia ich zestawień, a także monitorowania statusów.

Zarządzanie flotą i komunikacja

Zakłady komunalne posiadają w swojej flocie różne typy pojazdów. Potrzeba zaawansowanej logistyki, by wysłać odpowiedni wóz do wyznaczonego miejsca odbioru odpadów. System CRM7 automatyzuje to zadanie, dzięki zintegrowanej bazie danych i spójnemu kalendarzowi. Funkcja przypomnienia eksponuje zaznaczone terminy. Grupowanie danych i przypisywanie do nich odpowiednich pracowników usprawni pracę i pozwoli uniknąć błędów. Dodatkową opcją jest możliwość zdalnego delegowania zadań.

Kontrola finansowa

Finanse firmowe można kontrolować za pomocą kilku modułów, odpowiedzialnych są za różne rozliczenia, ale wzajemnie się dopełniających. Jednym z segmentów jest Home Banking, który gromadzi informacje na temat rozliczeń  i płatności kontrahentów. Kolejną opcją jest moduł windykacyjny, dzięki któremu przedsiębiorca ma możliwość pełnego nadzoru nad egzekwowaniem zaległych płatności klientów. Dodatkowe funkcje odpowiadają za kontrolę nad finansami i postępem prac projektowych, dzięki czemu można oceniać rentowność prowadzonych prac.

Serwis

Serwisowanie samochodów czy kontenerów jest stałym obowiązkiem zakładów oczyszczania miasta.  Jednakże przy rozbudowanej flocie, terminy mogą umknąć. System CRM7 ma wbudowany moduł dający możliwość koordynowania prac serwisowych, a także ich postępu.

 

Galeria

CRM dla logistyki

Integracja CRM z systemami zewnętrznymi finansowo-księgowymi, magazynowymi, call center i pojedynczymi aplikacjami, znacznie ułatwia prowadzenie działalności w branży TSL i podnosi poziom komunikacji międy poszczególnymi działami.

CRM dla logistyki

Monitorowanie efektów podjętych działań stanowi kluczowy element każdego projektu w branży TSL. Wyciągnięcie wniosków z czytelnych raportów daje mozliwośc optymalizowania i udoskonalania akcji podejmowanych przez poszczególne działy w firmie.

CRM dla logistyki

Średnia liczba unikalnych zdarzeń w branży TSL, które wymagają spójnego gromadzenia, wykonania i analizy, sięga wg szacunków ekspertów kilku milionów. System CRM pozwala uporządkować historię kontaktu i zaplanować dalsze kroki współpracy z klientem.

CRM dla logistyki

Schemat obsługi Klienta firmy z branży spedycyjnej wymaga przejrzystości i uporządkowania. CRM wyposażony w funkcjonalność Workflow umożliwia wypracowanie i utrzymanie wysokiego poziomu customer care.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: