CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Filmy instruktażowe - jak korzystać z CRM7?

Obsługa akcji marketingowej - korespondencja seryjna

Prezentujemy tworzenie szablonu, grup docelowych, personalizowanie e-maila, automatyczną wysyłkę korespondencji seryjnej i szczegółowy raport z akcji. Zobacz, jak dotrzeć do grupy docelowej trafnie i szybko dzięki CRM7!

Dotarcie do klienta wymaga podjęcia szeregu działań marketingowych, których ostatecznym celem jest zwiększenie sprzedaży. Wybór grupy docelowej, zaplanowanie działań i analiza efektów pozwalają na wyłowienie i skierowanie oferty do zainteresowanych klientów.

Dzięki Modułowi Akcji Marketingowych, działania marketingowe są tańsze, skuteczniejsze i łatwiejsze do zaplanowania. Wybór grupy docelowej, do której będzie kierowania kampania jest pierwszym i najważniejszym krokiem w celu pozyskania nowych klientów.

W utworzonej kampanii można zaplanować dla kolejnych etapów różnego rodzaju działania – spotkania, wypełnianie ankiet, czy np. wysyłkę korespondencji seryjnej. Prosty mechanizm przyporządkowywania firm do etapów oraz pracowników pomaga w stworzeniu spójnego harmongramu pracy. Nowe zadania pojawiają się automatycznie w kalendarzach poszczególnych pracowników.

Moduł Kampanii Marketingowych posiada rozszerzone narzędzia do tworzenia i raportowania korespondencji seryjnej. Wykorzystuje też wewnętrzny edytor szablonów html który pozwala na komponowanie lub użycie istniejących już wzorów korespondencji. Rozbudowany dział raportów informuje o tym kto, co i kiedy kliknął. Wyniki są podawane w postaci list oraz interaktywnych wykresów na osi czasu. Dzięki temu do użytkowników systemu trafiają wiarygodne informacje na temat zainteresowania otrzymaną korespondencją. Skraca to czas oraz zmniejsza nakłady finansowe potrzebne do przeprowadzenia kampanii. Dodatkowa oszczędność to rezygnacja z usług firm zewnętrznych, które pobierają wysokie opłaty za realizację wysyłki seryjnej.

Mechanizm tworzenia emailingów opiera się na informacjach gromadzonych w CRM7.

Przygotowanie wiadomości do korespondencji rozpoczyna się od wyboru szablonów e-mail z dostępnej listy. Gdy pojawia się potrzeba stworzenia nowego szablonu lub edycji istniejącego, można skorzystać z wbudowanego edytora tekstu WYSWIG. Edytor współpracuje także z innymi programami tego typu – wystarczy skopiować utworzoną w nich wiadomość i przenieść do CRM7. Indywidualizacja korespondencji polega na zastosowaniu pól systemowych, do których automatycznie są importowane informacje z bazy CRM7, np. dane osoby kontaktowej, zwrot grzecznościowy czy adres e-mail. Dzięki temu każda stworzona wiadomość stanowi indywidualną przesyłkę, a nie masową korespondencję.

Wbudowany moduł raportowania na bieżąco informuje o skuteczności realizowanego mailingu. Obok najprostszego raportu o dostarczonych i niedostarczonych wiadomościach, są stosowane kolejne, bardziej złożone. Raport reakcji uczestników wysyłki informuje o tym, ile wiadomości zostało otwartych oraz ile linków było klikniętych. Zastosowano także kilka form prezentacji wyników wyżej wspomnianego materiału. Można zapoznać się z wynikami prezentowanymi na osi czasu w postaci interaktywnego wykresu. Po kliknięciu na jego słupki, wyświetla się lista ze szczegółami kto, kiedy i co otworzył oraz na jakie linki kliknął. Te same wyniki podawane są dodatkowo w postaci dwóch list: ilości otwartych wiadomości oraz klikanych linków. Listy także są interaktywne i pozwalają na zapoznanie się z wyżej wspomnianymi danymi.

Szczegółowe opracowanie raportu ma na celu natychmiastowe podanie gotowej informacji na temat zainteresowania wysyłką. Ułatwia analizę zachowań odbiorców oraz podaje informacje z kim warto w kolejnym etapie podjąć rozmowy. Oszczędza to czas pracy telemarketerów czy przedstawicieli handlowych. Prezentowany moduł pozwala także na zainteresowanie aktualnych klientów nową ofertą i zwiększenie ich lojalności. Umożliwia także przeprowadzenie w dowolnie wybranym czasie kampanii korespondencji seryjnej bez potrzeby kupowania usługi od firm zewnętrznych.

W opcji integracji CRM7 z serwerem FAX7 możliwe jest też wysłanie faxów seryjnych.

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: