System CRM7 - wybrane funkcjonalności
Wiedza o klientach
Firma, osoby kontaktowe
Firma lub osoba fizyczna jest głównym podmiotem w systemie CRM, wokół którego odbywają się wszelkie akcje i działania w systemie. CRM7 umożliwia definiowanie i śledzenie wszystkich informacji, komunikatów oraz podjętych akcji, związanych z daną firmą lub osobą. Technologia deduplikacji gwarantuje, że przedsiębiorstwa mają czysty, spójny obraz klientów i relacji.
Dowiedz się więcej
Wiedza o klientach
Historia kontaktu
CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich zebranych danych powiązanych z rekordami w systemie, w tym podglądu firmy, kluczowych danych o sprzedaży, dokumentów i osób kontaktowych.
Wiedza o klientach
Archiwum dokumentów
Archiwum jest centralnym miejscem przechowywania dokumentów w formie elektronicznej. Pliki mogą być ogólnie dostępne dla wszystkich użytkowników, bądź jedynie wybranych osób/grup. Dokumenty mogą być też połączone z różnymi podmiotami w CRM7, np. z firmą, osobą kontaktową, zdarzeniem czy występować jako element procesu.
Dowiedz się więcej
prev
next
Praca grupowa
Kalendarz
W interaktywnym kalendarzu można przeglądać informacje związane z rezerwacjami zasobów, spotkaniami lub urlopami współpracowników. Użytkownicy mają dowolność w sortowaniu i konfigurowaniu zdarzeń oraz ustalaniu widoku kalendarza na dzienny, tygodniowy lub miesięczny.
Dowiedz się więcej
Praca grupowa
Delegator
Funkcjonalność umożliwia użytkownikom delegowanie (przydzielanie) zadań swoim współpracownikom poprzez umieszczenie informacji o tym w ich kalendarzu, z uwzględnieniem wcześniej zaplanowanych działań oraz kontrolę realizacji - podział na zadania otwarte/zamknięte i śledzenie udzielonych odpowiedzi.
prev
next
Marketing
Ankiety marketingowe
Ankiety są prostym i skutecznym rozwiązaniem dla firm dbających o jakość obsługi klienta. W CRM7 możesz przygotować profesjonalne materiały określające satysfakcję klientów czy przewidywany popyt na nowy produkt. Opracowanie ankiet opiera się o dedykowany generator raportów, dzięki czemu czas reakcji na opinie klientów zostaje skrócony do minimum.
Dowiedz się więcej
Marketing
Akcje marketingowe
CRM7 pozwala nadzorować proces przeprowadzania akcji marketingowych – od stworzenia koncepcji, poprzez realizację, na monitorowaniu reakcji kończąc. Nowe i rozdzielone zadania w ramach zaplanowanych akcji pojawiają się automatycznie w kalendarzach osób odpowiedzialnych za ich wykonanie.
Dowiedz się więcej
Marketing
Call Center
Zintegrowany moduł umożliwiający współpracę pomiędzy CRM7 a firmową centralą telefoniczną pozwala na skrócenie procesu telefonicznej obsługi klienta – dzwonisz, rejestrujesz rozmowę i jesteś automatycznie przekierowywany do historii kontaktu z rozmówcą.
Marketing
Korespondencja seryjna (newsletter)
Menedżerowie mogą łatwo wybrać grupę docelową dla danej wysyłki (np. newslettera), zaprojektować lub wybrać gotowy szablon, a także śledzić reakcje na wysyłkę i generować na tej podstawie raportów.
Dowiedz się więcej
Marketing
Seryjne planowanie zdarzeń
Korzystanie w pracy z rozwiązań telemarketingowych wymaga zastosowania specjalistycznych rozwiązań. Moduł Rozdzielacza Firm przydziela pracownikom telefony do wykonania z wybranej bazy klientów. Pozwala to na scentralizowane, sprawne planowanie pracy wielu osób. W ten sposób zaoszczędzony czas pracownicy mogą przeznaczyć na bezpośrednią obsługę klienta.
Dowiedz się więcej
prev
next
Workflow
Modelowanie dowolnych procesów biznesowych
Modelowanie przebiegu procesów odbywa się w edytorze, w którym za pomocą symboli i łączników projektant określa ścieżki obiegu dokumentu lub schemat postępowania. Projektant, tworząc proces, określa jego etapy, definiuje miejsca, w których podejmowane są decyzje i określa różne warianty działań.
Dowiedz się więcej
Workflow
Automatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
Możesz wykorzystać CRM7 do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.
Dowiedz się więcej
prev
next
Sprzedaż
Zapytania ofertowe i zamówienia
Proces obsługi zapytań opiera się o rejestrację szczegółów zapytania, ofertowanie, a następnie kontrolę warunków zamówienia. Rejestracja szczegółów odbywa się za pośrednictwem formularzy statycznych lub warunkowych (zmieniających się w zależności od udzielonych odpowiedzi). Zamówienie może być realizowane w CRM7 lub możesz je wyeksportować do innego systemu informatycznego.
Dowiedz się więcej
Sprzedaż
Ofertowanie
Moduły ofertowe w CRM7 pozwalają na automatyczne tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki, w oparciu o dane zgromadzone w systemie i popularne edytory tekstów. Przeniesienie dotychczasowo wykorzystywanych wzorów pism do systemu pozwala na proste przejście do pracy z CRM7, który przejmuje na siebie obowiązki administratora dokumentów.
Dowiedz się więcej
Sprzedaż
Lejek sprzedaży
Lejek sprzedaży to wizualny sposób analizy przepływu potencjalnych Klientów przez fazy procesu sprzedaży, jak również sposób planowania i prognozowania swoich przyszłych obrotów. Na podstawie uzyskanych wyników możIntegracja z systemami zewnętrznym stwierdzić, gdzie leży potencjalny problem i pozbyć się go, poprzez modyfikację procedur postępowania, jeszcze w trakcie trwania akcji handlowej.
Dowiedz się więcej
Sprzedaż
Integracja z systemami zewnętrznymi
Integracja systemów informatycznych służy ujednoliceniu danych pomiędzy aplikacjami w firmie, poprzez płynny przepływ informacji z jednego systemu do drugiego. Przeprowadzamy import danych do CRM7 z takich systemów jak: Symfonia, Forte, WF-MAG, JD Edwards, SAP, Egeria, CDN/XL (Systemy Firmy Comarch).
Dowiedz się więcej
Sprzedaż
Planowanie tras handlowych
Możesz optymalizować koszty związane z pracą przedstawicieli handlowych w terenie. CRM7 zaprezentuje wprowadzone do systemu informacje sprzedażowe w postaci przejrzystych wyników na mapie. Dzięki temu łatwo ustalisz najskuteczniejszą strategię rozwinięcia sieci sprzedaży na wyznaczonym terenie i ograniczysz koszty związane ze służbowymi wyjazdami pracowników.
Dowiedz się więcej
Sprzedaż
Automatyczne planowanie działań handlowych
Funkcjonalność pozwala na przyporządkowanie importowanych firm do użytkowników wybranych grup oraz stworzenie przy tym okazji sprzedaży wraz ze zdarzeniem, widocznym w kalendarzu poszczególnych pracowników.
Dowiedz się więcej
prev
next
Obsługa po sprzedaży
Windykacja
Możesz mieć stały nadzór nad egzekwowaniem zaległych płatności od kontrahentów. CRM7 automatycznie wyśle przypomnienia oraz ponaglenia do klientów po przekroczeniu określonego terminu lub kwoty zobowiązania. System wstrzyma także automatycznie świadczenie usług na rzecz zadłużonej firmy/osoby. Wówczas będziesz miał pewność, że masz pełną kontrolę nad finansami Twojego przedsiębiorstwa.
Dowiedz się więcej
Obsługa po sprzedaży
Helpdesk
Dzięki modułowi Helpdesk klienci mogą w każdej chwili zgłaszać usterki, a kierownik serwisu ma pełen nadzór i kontrolę nad realizacją zgłoszeń. Tymczasem zespół serwisowy może skupić się na bezpośredniej pracy w terenie.
Dowiedz się więcej
prev
next
Projekty
Definiowanie projektów
Możesz od podstaw stworzyć nowy projekt, wyznaczając jego ramy czasowe, przyporządkowując użytkowników po stronie wykonawcy oraz klienta i tworząc budżet. Każdy projekt można dowolnie rozbudowywać poprzez przypisanie mu kolejnych zgłoszeń i przyporządkowanie osób odpowiedzialnych za ich realizację.
Dowiedz się więcej
Projekty
Panel kierownika projektu
Osoba odpowiedzialna za nadzór nad całością projektu ma dokładny wgląd w realizację zadań przez powołany zespół pracowników. W razie powstałych opóźnień lub niedociągnięć może zastosować działania naprawcze, w postaci odpowiednich powiadomień lub wprowadzając zmiany w harmonogramie projektu.
prev
next
Kreator Raportów
Tworzenie rozbudowanych raportów
Kreator raportów umożliwia tworzenie wielostopniowych i rozbudowanych analiz. Indywidualne określenie zakresu danych, metod oraz form prezentacji wyników pozwala dynamicznie przejść z poziomu ogólnej analizy firmy aż do analizy konkretnych przypadków sprzedażowych. W ten sposób, z poziomu CRM7, sygnały o sytuacji w firmie trafiają bezpośrednio do właściwych osób decyzyjnych.
Dowiedz się więcej
Kreator Raportów
Warunki raportu
Funkcja warunków raportu umożliwia dodanie warunków ograniczających zestaw danych do wyraportowania. Wprowadzenie ich ma wpływ na kolejność wyświetlania danych w raporcie. Użytkownik może tworzyć grupy warunków o różnych spójnikach, co pozwala na generowanie skomplikowanego zestawu kryteriów, jakie powinny spełniać szukane dane.
Dowiedz się więcej
Kreator Raportów
Sortowanie wyników
Sortowanie pozwala określić odpowiednią kolejność prezentacji danych w raporcie. Ułatwia to przede wszystkim jego analizę, a także pozwala skupić się w pierwszej kolejności na interesujących nas w danej chwili wynikach.
Dowiedz się więcej
prev
next
Raporty finansowe
Faktury
Dzięki możliwości integracji z zewnętrznymi systemami finansowymi system CRM7 umożliwia monitorowanie statusów faktur, jak również globalne ich raportowanie. Dodatkowe możliwości niesie ze sobą moduł Faktury pozwalający na obsługę procesu fakturowania w systemie CRM.
Dowiedz się więcej
Raporty finansowe
Obroty
Raport obrotów pozwala na ocenę sytuacji finansowej firmy pod kątem osiągniętych obrotów w porównaniu do założonego budżetu. Możliwość śledzenia tych danych na poziomie szczegółów pojedynczego klienta pozwala na miarodajną ocenę dotychczasowej sprzedaży.
Dowiedz się więcej
Raporty finansowe
Rentowność
Raport umożliwia porównanie kosztów poniesionych na realizację usług do zysków jakie przyniosły. Dzięki niemu zarząd firmy ma bieżący wgląd w sytuację finansową przedsiębiorstwa z podziałem na poszczególne działania.
Dowiedz się więcej
prev
next
Raporty sprzedażowe
Potencjał ofert
Raport pokazuje wartości potencjalnej sprzedaży na poszczególnych etapach kontaktu z klientem. Za jego pomocą możemy badać potencjały, czyli wartości wszystkich ofert, na każdym etapie procesu sprzedaży oddzielnie.
Dowiedz się więcej
Raporty sprzedażowe
Lejek sprzedaży
Raport pokazuje liczbę kontraktów/ofert na każdym z etapów procesu sprzedaży. Jest to jednocześnie przedstawienie wartości (potencjału) wszystkich ofert za pomocą danych liczbowych z podziałem na poszczególne etapy.
Dowiedz się więcej
Raporty sprzedażowe
Realizacja planów sprzedaży
Raport ukazuje stosunek realizacji planów sprzedażowych poszczególnych pracowników w danym okresie do ich wcześniej ustalonej wartości. Pozwala on badać stopień wykonania planu sprzedaży z podziałem na poszczególne dni miesiąca.
Dowiedz się więcej
prev
next
Raporty działu sprzedaży
Zdarzenia
Raport zdarzeń jest podstawowym i najczęściej wykorzystywanym narzędziem do badania jakości pracy osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Pozwala on na badanie skuteczności działań wielu pracowników, np. pod względem ilości czy jakości kontaktów w dowolnie wybranym zakresie czasowym.
Dowiedz się więcej
Raporty działu sprzedaży
Aktywność sprzedaży
Za pomocą systemu CRM możemy także badać aktywności poszczególnych pracowników, porównywać je oraz sortować pod kątem rodzaju aktywności, np. wykonanych rozmów telefonicznych czy zrealizowanych spotkań.
Dowiedz się więcej
prev
next
Raporty marketingowe
Skuteczność korespondencji seryjnej
Wysyłka seryjna znacznie ułatwia i przyspiesza prowadzenie korespondencji z wieloma osobami jednocześnie. Raport skuteczności pozwala na badanie reakcji uczestników wysyłki seryjnej poprzez informowanie o ilości otwartych wiadomości oraz klikniętych linków. Jego kolejnym atutem jest ułatwienie analizy zachowań odbiorców, co pozwala podjąć decyzje z kim warto w kolejnym etapie podjąć rozmowy.
Dowiedz się więcej
Raporty marketingowe
Skuteczność akcji marketingowych
Dzięki modułowi kampanii marketingowych zaplanowanie i realizacja akcji e-mail czy telemarketingu jest znacznie prostsze i skuteczniejsze. Raport skuteczności akcji marketingowych pozwala na sprawną analizę ilości firm zakwalifikowanych do kolejnych etapów kampanii. Pozwala to na szybkie określenie ilu klientów ostatecznie zdecydowało się na podpisanie umowy czy zakup towaru.
Dowiedz się więcej
prev
next
Raporty klientów
Uzyskane przychody
Raport ukazuje wartość sprzedaży uzyskanej od nowych klientów pozyskanych w danym miesiącu.
Dowiedz się więcej
Raporty klientów
Klienci dodani
Raport pozwala określić ile firm zostało dodanych przez pracowników w wybranym czasie. Dzięki temu można szybko określić przyrost bazy oraz potencjał w penetracji rynku przez użytkowników systemu.
Dowiedz się więcej
Raporty klientów
Kluczowi klienci
Raport ukazujący podział klientów ze względu na ich wartość dla przedsiębiorstwa. W prosty sposób prezentuje, którzy klienci przynoszą największe zyski, a którzy generują zbyt duże koszty. Ułatwia on także analizę danych pod kątem znanej w biznesie zasady Pareto, w której 20% kluczowych klientów generuje 80% zysku firmy.
Dowiedz się więcej
prev
next