Równoległe zarządzanie wiadomościami
Protokół IMAP idealnie nadaje się do równoległego zarządzania wiadomościami e-mail na różnych urządzeniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwa jest łatwa konfiguracja wybranego protokołu z poziomu klienta poczty systemu CRM7, jednoczesne korzystanie z wielu programów pocztowych oraz urządzeń, a przede wszystkim mobilność poczty – wiadomości podążają za użytkownikiem, a nie na odwrót.
Korzystanie z dowolnego klienta pocztowego
Wdrożylismy także innowację, która pozwala na korzystanie z dowolnego programu pocztowego (obsługującego protokół IMAP) i jednoczesne automatyczne pobieranie wiadomości e-mail ze zdefiniowanych kont pocztowych użytkownika. Pobrane wiadomości są następnie przypisywane na podstawie adresu e-mail do odpowiednich firm. Dzięki temu możliwe jest przechowywanie całej korespondencji z klientem w systemie CRM7, w zakładce poczta w karcie firmy, wraz z podziałem na pocztę przychodzącą i wychodzącą. Skorzystanie z nowej funkcji wymaga jedynie wpisania w ustawieniach personalnych w CRM7 danych dostępu do konta pocztowego.