CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wybrane funkcjonalności - szczegóły

Helpdesk

Współpraca z klientem nie kończy się na sprzedaży towaru czy usługi i pobraniu opłaty. Obsługa klienta to także serwis posprzedażowy. Sprawnie i szybko realizowany, zapewnia firmie lojalność dotychczasowych klientów. Podstawą jest komunikacja i czas reakcji na zgłaszane usterki.

Moduł Helpdesk zapewnia całodobową obsługę i opiekę nad zgłoszeniami serwisowymi.

Dodawanie zgłoszeń serwisowych przez klienta z poziomu przeglądarki, zapewnia szybkie informowanie o występujących usterkach. Wewnętrzny moduł pocztowy automatycznie przesyła informację do kierownika serwisu, który przydziela wykonawców, wyznacza czas realizacji, status czy priorytet zgłoszenia. Czas przeznaczony na formalności zostaje przez to skrócony do minimum.

Rozpoczęcie pracy przez serwisantów jest odnotowane w panelu klienta oraz kierownika. Pogrupowanie na statusy ułatwia wyszukiwanie oraz wgląd w sytuację. Komunikacja pomiędzy serwisantami a klientem może odbywać się niezależnie od pory dnia poprzez dodawanie komunikatów do zgłoszeń. Wewnętrzny moduł pocztowy wysyła powiadomienia o zmianie statusu na skrzynki klienta, kierownika oraz serwisantów.

Dzięki Modułowi Helpdesk klienci mogą w każdej chwili zgłaszać usterki,  a kierownik serwisu ma pełen nadzór i kontrolę nad realizacją zgłoszeń. Zespół serwisowy może skupić się na bezpośredniej pracy w terenie. Koordynacja działań pracowników firmy pozwala na sprawną i szybką realizację zgłoszeń klientów, w celu wyeliminowania usterki.

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów:

Strona internetowa korzysta z cookies. Kliknięcie w "X" oznacza zgodę na zamieszczanie ich w urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)


Od 25 maja 2018r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018r. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)

Zamknij