Zastosowanie systemu CRM7
Modelowanie procesów biznesowych
Dedykowany system CRM7 dla branży energetycznej pozwala na odpowiedzialne zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Dzięki analitycznym wykresom można ocenić rentowność koncepcji oraz kontrolować jej przebieg. Wielopoziomowy system raportowy nakreśla zarówno ogólne dane jak i głębokie, złożone z wielu faktów, analizy. Pomiar przepływu klientów przez proces sprzedażowy daje podstawy do tworzenia przyszłych strategii. Jest to niezwykle cenna informacja przy planowaniu przyszłych projektów pod kątem opłacalności inwestycji.
Strumień danych w bazie
Tworzenie i edytowanie bazy danych w systemie zwiększa efektywność w dysponowaniu informacją o klientach. Rejestracja historii kontaktów jak i dokumentów automatyzuje pracę oraz porządkuje informacje dzięki funkcji segmentacji. Dane z bazy są współdzielone dla wszystkich użytkowników mających uprawnienia, co pozwala na bardziej wydolną komunikację, ale z zachowaniem bezpieczeństwa udostępnionych materiałów.
Zarządzanie rozliczeniami
Ewidencja środków finansowych i zobowiązań jest wspierana mechanizmem komunikatów mailowych. Dwie funkcje odpowiadają za rejestrację wpłat od kontrahentów oraz monitoring windykacyjny. Dzięki pełnej integracji pełnej integracji z systemami księgowo-finansowymi można automatycznie wygenerować niezbędne dokumenty, jak np. faktury.
Sprzedaż usług i marketing
Jednym z wariantów systemowego wsparcia sprzedaży jest automatyczny generator ofert. Segment połączony z opcją akcji marketingowej pozwala na wysyłkę korespondencji seryjnej w róznych formatach wiadomości. CRM7 jest także integralny z centaralami telefonicznymi, co zwiększa wydajność usług Call Center. Dzięki takiemu zastosowaniu działania marketingu docelowego rozszerzają się przy jednoczesnym wzroście jakości obsługi klienta.