Informacje o Certyfikacie
Idea przyznawania przez more7 Polska Certyfikatu „Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta” powstała z myślą o wyróżnieniu firm stosujących najlepsze praktyki w obsłudze Klienta. Uhonorowanie firmy Certyfikatem oznacza, że laureat traktuje relacje z Klientem priorytetowo na etapie pozyskania, maksymalizacji jego satysfakcji oraz utrzymania.
Kto może zostać uhonorowany Certyfikatem "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta"?
Aby znaleźć się w grupie zaufanych firm objętych naszym programem certyfikacyjnym, w zakresie obsługi Klienta firmy muszą działać według następujących wartości: orientacja na Klienta, profesjonalizm, elastyczność i wiarygodność. Kierując się tymi kryteriami, wyłaniamy firmy, które stawiają Klienta na pierwszym miejscu i na tej podstawie budują swoją pozycję na rynku.
Wsparcie marketingowe Zdobywcow Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta
Jako wydawcy Certyfikatu, zobowiązujemy się wspierać laureatów w działaniach e-marketingowych na stronie internetowej www.more7.pl oraz poprzez promocję profili Zdobywców Certyfikatu w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych, reklamy remarketingowe, reklamy w sieci kontekstowej BusinessClick, reklamy w sieci kontekstowej Adkontekst).
Zasady przyznania Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta"
Certyfikat zostaje przyznany jednorazowo, na podstawie wewętrznego audytu badającego wykorzystanie aplikacji CRM7 do inicjacji, podtrzymywania i ulepszania kontaktu z Klientem. Firmy zainteresowane uzyskaniem Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta" prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego, dostępnego po kliknięciu w poniższy przycisk.