CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Korporacje

more7 Polska rozwija system CRM Bosch Rexroth

Bosch Rexroth Sp. z o.o. jest wiodącym specjalistą w zakresie napędów i sterowań. Bosch Rexroth jest partnerem w aplikacjach do maszyn samojezdnych i przemysłowych oraz urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii.

boschrexroth
 

Firma Bosch Rexroth korzystając ze współpracy z more7 Polska stworzyła moduł Workflow w autorskim systemie CRM PiloT. Szczegółowa analiza wymagań była podstawą rozwoju systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Bosch Rexroth tak, aby zapewnić stworzenie aktywnej platformy pośrednictwa obsługi procesów biznesowych.

Szczegółowa analiza wymagań była podstawą rozwoju systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Bosch Rexroth tak, aby zapewnić stworzenie aktywnej platformy pośrednictwa obsługi procesów biznesowych.Poszukiwaliśmy firmy z dużym doświadczeniem w zakresie projektowania systemów klasy CRM, która pomoże w rozwoju naszego systemu CRM PiloT. Wybór padł na firmę more7 Polska. Przekonało nas duże doświadczenie firmy more7 w projektowaniu aplikacji opartych na rozwiązaniach OpenSource. – wyjaśnia Michał Boguszewski, kierownik projektu ze strony Bosch Rexroth.

W ramach rozwoju systemu CRM PiloT zrealizowane zostały następujące funkcjonalności:

  • system obiegu dokumentacji i informacji – WorkFlow (w szczególności zapytań ofertowych oraz zamówień klienta).
  • synchronizacja kalendarza Ms Outlook z kalendarzem CRM Pilot - rozrzerzenie (plugin) do programu MS Outlook.

 

Chcieliśmy skorzystać z doświadczenia firmy zewnętrznej, wykonując w outsourcingu jeden z modułów naszego systemu CRM – komentuje ze strony Bosch Rexroth Michał Boguszewski – Firma more7 Polska od lat specjalizuje się we wdrożeniach i doradztwie w zakresie rozwiązań CRM.Moduł WorkFlow został uszyty na miarę, zgodnie z naszymi wytycznymi. Współpraca z more7 Polska okazała się współpracą z doświadczonym partnerem, dzięki czemu zakładany efekt rozwoju systemu CRM uzyskaliśmy bardzo szybko nie narażając się jednocześnie na czynnik ryzyka niepowodzenia wdrożenia.

 

Autorski system CRM7 jest rozwiązaniem zindywidualizowanym, co umożliwia dowolne dostosowanie jego funkcjonalności do konkretnych potrzeb Klienta niezależnie od jego branży i wielkości. To właśnie ta cecha w głównej mierze jest czynnikiem decydującym o wyborze systemu CRM7 przez klientów.

Zobacz również:

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: