CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Korporacje

DFDS Transport (Grupa DSV) wdrożyło CRM7

Kluczowa działalność Grupy DSV obejmuje 3 dywizje: spedycja drogowa, spedycja lotnicza i morska oraz usługi logistyczne. Spółki należące do Grupy DSV w Polsce plasują się w pierwszej 5. największych i najbardziej rentownych firm w branży TSL.

dsv2
 

Poznańska firma informatyczna more7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała wdrożenie autorskiego systemu CRM7 z firmą DFDS Transport Sp. z o.o. (Grupa DSV). To kolejna duże firma z branży logistycznej, które zdecydowała się na współpracę z more7 Polska.

Tworzenie systemów CRM dla logistyki to wyzwanie. To bardzo dynamiczna branża, ogromna ilość klientów, częste zmiany. Dlatego nasze rozwiązania muszą być elastyczne i niezawodne. Stwarzamy klientom możliwość dostosowania systemu CRM7 do ich własnych potrzeb. Nasze doświadczenie w branży logistycznej pozwala nam precyzyjnie określić potrzeby klientów, takich jak DFDS Transport – uważa Daniel Nuszkiewicz, Członek Zarządu more7 Polska Sp. z o.o.

System zarządzania relacjami z klientem CRM7 jest rozwiązaniem scentralizowanym, wykorzystującym serwerowy system operacyjny Linux oraz przeglądarkę internetową po stronie końcowego użytkownika. Zalety takiego rozwiązania to elastyczność w zarządzaniu aplikacją, niewielkie wymagania sprzętowe po stronie serwera i klienta oraz niski koszt wdrożenia i utrzymania systemu.

Rozwiązania more7 są dostosowane do potrzeb DFDS-u – to ich główny atut. Dzięki analizie potrzeb dokonanej przez pracowników more7 otrzymaliśmy produkt dedykowany. Jeszcze efektywniej korzystamy z wiedzy o naszych klientach. Jakość obsługi wzrosła – mówi Piotr Krawiecki – Prezes DFDS Transport i Frans Maas Polska (właścicielem obydwu firm jest międzynarodowy holding DSV A/S).

more7 specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych spełniających indywidualne wymagania klientów, dopasowując rozwiązania do specyfiki działania danej firmy. Nie bez znaczenia jest również fakt stosowania najnowszych technologii Open Source nie wymagających ponoszenia opłat licencyjnych za ich używanie co zdecydowanie redukuje koszt całego wdrożenia.

Nie boimy się wyzwań jakie stawiane są podczas realizacji wymagających, dedykowanych systemów informatycznych. Naszym priorytetem w trakcie prac wdrożeniowych jest zadowolenie klienta. Mając to ciągle na uwadze osiągamy obustronny sukces - odpowiada Daniel Nuszkiewicz, Członek Zarządu more7 Polska Sp. z o.o.

Zobacz również:

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: