CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

Segmentacja klientów

Segmentacja klientów to tworzenie dowolnych grup rekordów z danymi. Funkcjonalność ta umożliwia m.in. lepsze dopasowanie oferty. Daje to podstawę do zmiany postępowania w procesie sprzedaży lub serwisie. Podział na grupy automatyzuje działania  podejmowane wobec konkretnych klientów, porządkuje bazę danych oraz poprawia obsługę klienta.

Przykład
W bazie danych znajdują się setki rekordów z danymi odbiorców i stale napływają nowe. W systemie CRM7 można podzielić te informacje na grupy np. aktualni klienci, nowi klienci, potencjalni klienci czy klienci vip. Mając posegmentowane rekordy z danymi, możemy podejmować  działania mające na celu promocję naszej usługi lub pozyskanie kolejnych klientów, ponieważ mamy jasną sytuację do jakich odbiorców powinniśmy kierować ofertę.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: