Wyniki wyszukiwania
-
projekty produkty2
-
przemysl
-
prawo
-
dwc4
-
kosmet
-
CRM dla branż
-
CRM dla logistyki
-
Integracja CRM z systemami zewnętrznymi finansowo-księgowymi, magazynowymi, call center i pojedynczymi aplikacjami, znacznie ułatwia prowadzenie działalności w branży TSL i podnosi poziom komunikacji międy poszczególnymi działami.
-
Schemat obsługi Klienta firmy z branży spedycyjnej wymaga przejrzystości i uporządkowania. CRM wyposażony w funkcjonalność Workflow umożliwia wypracowanie i utrzymanie wysokiego poziomu customer care.
-
Średnia liczba unikalnych zdarzeń w branży TSL, które wymagają spójnego gromadzenia, wykonania i analizy, sięga wg szacunków ekspertów kilku milionów. System CRM pozwala uporządkować historię kontaktu i zaplanować dalsze kroki współpracy z klientem.
<< poprzednia 134 135 136 137 138 139 140 141 142 następna >>