Wyniki wyszukiwania
-
Monitorowanie efektów podjętych działań stanowi kluczowy element każdego projektu w branży TSL. Wyciągnięcie wniosków z czytelnych raportów daje mozliwośc optymalizowania i udoskonalania akcji podejmowanych przez poszczególne działy w firmie.
-
CRM dla branży ochrony
-
Modelowanie procesów pozwala na definicję schematów postępowania, które składają się z zadań przydzielonych do wybranych prcowników. W ten sposób obsługa procesów biznesowych w firmie jest utrzymywana na wysokim poziomie.
-
Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy security, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać obsługę działań analitycznych. Czytelne rporty doskonale odzwierciedlają kondycję firmy i efekty podjętych działań.
-
Prawidłowo przeprowadzone zgłoszenie reklamacyjne lub serwisowe, wbrew pozorom może stać się wizytówką firmy, zwłaszcza w branży security. System CRM zapewnia profesjonalną zarządzanie obsługą po sprzedaży przy pomocy modułów serwis, czy workflow.
-
Nowoczesna i bezpieczna infrastruktura informatyczna, zbudowana w oparciu o niezawodne systemy sieciowe, stanowi podstawę funkcjonowania każdej firmy, w tym także przedsiębiorstwa z branży ochrony osób i mienia.
-
Archiwum jest centralnym miejscem przechowywania pism w formie elektroniecznej. W branży security ta funkcjonalność ma szczególne znaczenie, ponieważ gwarantuje utrzymanie kompletnej dokumentacji klienta lub projektu.
-
CRM dla przemysłu
-
Raporty sprzedażowe informują o różnych aspektach działań handlowych, prowadzonych przez pracowników. Pozwalają na analizę działań pojedynczych osób oraz całych grup. Są niezbędnym narzędziem dla każdego kierownika zespołów sprzedażowych.
-
Kierowanie pracą uczestników projektu, zlokalizowanych niekiedy w różnych miejscach, wymaga dedykowanych narzędzi, takich jak CRM7. Wówczas można skutecznie zarządzać zarówno zespołem, jak i harmonogramem działań.
<< poprzednia 135 136 137 138 139 140 141 142 143 następna >>