Wyniki wyszukiwania
-
Ograniczenie wykonywania powtarzalnych ale niezbędnych czynności sprzedażowych sprzyja komfortowi pracy z CRM7. Czytelne diagramy odzwierciedlają rzeczywiste procesy biznesowe, które zachodzą w firmie i pozwalają zachować standardy obsługi.
-
Poprzez pracę z kalendarzem możemy realizować większość codziennych czynności, np. przeglądać informacje związane z rezerwacjami zasobów, spotkaniami, urlopami swoimi i współpracowników.
-
Zarządzanie kartoteką firm i osób kontaktowych jest jedną z elementarnych funkcjonalności każdego systemu CRM. Firma (lub osoba fizyczna) jest też głównym podmiotem w CRM7, wokół którego odbywają się wszelkie akcje i działania w systemie.
-
Archiwum jest centralnym miejscem przechowywania dokumentów w formie elektronicznej. Moduł Archiwum połączony jest z pozostałymi modułami CRM7, co umożliwia dodawanie dokumentów pochodzących z różnych miejsc systemu.
-
CRM dla branży medycznej
-
System CRM dla branży medycznej opiera się na procesach złożonych z poszczególnych zadań planowanych, które można następnie zrealizować lub nie. Historia podjętych akcji jest szczegółowo rejestrowana w systemie w postaci archiwum i kartoteki klientów.
-
Działania serwisowe prowadzone po zakończeniu transakcji są równie ważne jak wcześniejsze etapy cyklu sprzedaży. Dzięki fachowej obsłudze zgłoszeń serwisowych, firma ma możliwość podtrzymania współpracy z klientami i wzmacniania ich satysfakcji z oferty.
-
Lejek sprzedaży odzwierciedla postepy danych pracowników lub działów w firmie, prezentując etapy kontaktu lub procesu sprzedaży. Dzięki takim zestawieniom można mieć pełną konktrolę nad przedsiębiorstwem.
-
Projektant, tworząc proces, określa jego etapy, definiuje miejsca, w których podejmowane są decyzje i określa różne warianty działań. Wszystko po to, aby możliwie najdokładniej odzwierciedlić procesy biznesowe w firmie i zautomatyzować działania.
-
CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich zebranych danych powiązanych z rekordami w systemie, w tym podglądu firmy, kluczowych danych o sprzedaży, dokumentów i osób kontaktowych.
<< poprzednia 136 137 138 139 140 141 142 143 144 następna >>