Wyniki wyszukiwania
-
CRM7 PRO w Metrum Cryoflex
http://www.crm7.pl/o-firmie/wydarzenia/biezace/infortes-nowy-partner-more7[sitetree_link id=515] -
Definiowanie projektów
Rozwiązaniem jest zastosowanie modułu Projekty, który *wspomaga zarówno kierowników jak i uczestników projektu*. -
Raporty sprzedażowe
*Raport lejka sprzedażowego* - każdy z użytkowników CRM7 może posiadać na swojej stronie głównej indywidualny raport okazji sprzedaży w postaci tzw. lejka sprzedażowego. Jego zadaniem jest *bieżące informowanie* o ilości firm znajdujących się na poszczególnych etapach sprzedaży. Wyniki raportu podawane są w postaci liczb oraz poziomego wykresu słupkowego – wspomnianego lejka. *Wykres jest interaktywny*, co pozwala na błyskawiczne przejście do szczegółów, które są wyświetlane w postaci listy. W ten prosty sposób, przedstawiciele handlowi posiadają aktualne informacje o efektach swojej pracy i oszczędzają czas, ponieważ raporty tworzone są automatycznie i na bieżąco. -
Raporty działu sprzedaży
*Raport firmy bez zdarzeń -* pozwala odnaleźć firmy, *z którymi w chwili obecnej nie są prowadzone żadne rozmowy*. Szeroki zakres parametrów wyszukiwania pozwala na odnalezienie firm, z którymi kontakt zakończył się np. na określonym etapie rozmów oraz dotyczył określonych produktów. Kolejne możliwe opcje raportowania pozwalają uwzględnić lub wykluczyć firmy z przypisanymi cechami oraz uwzględnić typ ostatniego zdarzenia. Obszar poszukiwań można zawęzić korzystając z opcji wyboru zakresu dat, które mają być z nich wyłączone. -
Raporty marketingowe
*Raporty ankiet* – jedną z wielu metod gromadzenia informacji w CRM7 o *potrzebach i opiniach* klientów są ankiety. Zebrane w ten sposób informacje wymagają przetworzenia przy pomocy specjalistycznego narzędzia raportującego. Uzyskane tą drogą wyniki mogą być wykorzystane w różnoraki sposób, np. do wprowadzenia nowego produktu czy usługi w ofercie firmy. Pozwalają też na tworzenie *globalnego obrazu poziomu satysfakcji obsługiwanych klientów.* Generowanie raportu opiera się o zmienne typu: szablon ankiety, okres przeznaczony na wypełnienie, osoby wypełniające oraz pytania pochodzące z wybranej ankiety. Bieżące raportowanie spływających ankiet ułatwia także kierowanie pracą zespołu ankieterów. -
Szkolenia
-
Kontakt
more7 Polska sp. z o.o. - Dział sprzedaży -
Bieżące
-
Archiwalne
-
Program Partnerski
<< poprzednia 11 12 13 14 15 16 17 18 19 następna >>