CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • CRM7 PRO w Metrum Cryoflex

    http://www.crm7.pl/o-firmie/wydarzenia/biezace/infortes-nowy-partner-more7[sitetree_link id=515]

    czytaj więcej »

  • Definiowanie projektów

    Rozwiązaniem jest zastosowanie modułu Projekty, który *wspomaga zarówno kierowników jak i uczestników projektu*.

    czytaj więcej »

  • Raporty sprzedażowe

    *Raport lejka sprzedażowego* - każdy z użytkowników CRM7 może posiadać na swojej stronie głównej indywidualny raport okazji sprzedaży w postaci tzw. lejka sprzedażowego. Jego zadaniem jest *bieżące informowanie* o ilości firm znajdujących się na poszczególnych etapach sprzedaży. Wyniki raportu podawane są w postaci liczb oraz poziomego wykresu słupkowego – wspomnianego lejka. *Wykres jest interaktywny*, co pozwala na błyskawiczne przejście do szczegółów, które są wyświetlane w postaci listy. W ten prosty sposób, przedstawiciele handlowi posiadają aktualne informacje o efektach swojej pracy i oszczędzają czas, ponieważ raporty tworzone są automatycznie i na bieżąco.

    czytaj więcej »

  • Raporty działu sprzedaży

    *Raport firmy bez zdarzeń -* pozwala odnaleźć firmy, *z którymi w chwili obecnej nie są prowadzone żadne rozmowy*. Szeroki zakres parametrów wyszukiwania pozwala na odnalezienie firm, z którymi kontakt zakończył się np. na określonym etapie rozmów oraz dotyczył określonych produktów. Kolejne możliwe opcje raportowania pozwalają uwzględnić lub wykluczyć firmy z przypisanymi cechami oraz uwzględnić typ ostatniego zdarzenia. Obszar poszukiwań można zawęzić korzystając z opcji wyboru zakresu dat, które mają być z nich wyłączone.

    czytaj więcej »

  • Raporty marketingowe

    *Raporty ankiet* – jedną z wielu metod gromadzenia informacji w CRM7 o *potrzebach i opiniach* klientów są ankiety. Zebrane w ten sposób informacje wymagają przetworzenia przy pomocy specjalistycznego narzędzia raportującego. Uzyskane tą drogą wyniki mogą być wykorzystane w różnoraki sposób, np. do wprowadzenia nowego produktu czy usługi w ofercie firmy. Pozwalają też na tworzenie *globalnego obrazu poziomu satysfakcji obsługiwanych klientów.* Generowanie raportu opiera się o zmienne typu: szablon ankiety, okres przeznaczony na wypełnienie, osoby wypełniające oraz pytania pochodzące z wybranej ankiety. Bieżące raportowanie spływających ankiet ułatwia także kierowanie pracą zespołu ankieterów.

    czytaj więcej »

  • Szkolenia

    czytaj więcej »

  • Kontakt

    more7 Polska sp. z o.o. - Dział sprzedaży

    czytaj więcej »

  • Bieżące

    czytaj więcej »

  • Archiwalne

    czytaj więcej »

  • Program Partnerski

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     11 12 13 14 15 16 17 18 19     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: