Wyniki wyszukiwania
-
Moduł obsługi serwisu udostępnia użytkownikom zestaw funkcji, dzięki którym można rejestrować napływające zgłoszenia usterek, by następnie obsługiwać je według ściśle określonej ścieżki w diagramie.
-
CRM dla marketingu
-
Możesz od podstaw stworzyć projekt, wyznaczyć jego ramy czasowe, przyporządkować użytkowników po stronie wykonawcy oraz klienta i stworzyć budżet. Każdy projekt można dowolnie rozbudowywać poprzez przypisanie mu kolejnych zadań.
-
Zapytania ofertowe spływające do agencji to niezwykle cenne źródło Sales Leads. System CRM7 pozwala rejestować każde zapytanie, a następnie obsługiwać je według ściśle określonej ścieżki postępowania.
-
Dostępne raporty ukazują np. stosunek realizacji planów sprzedażowych poszczególnych pracowników w danym okresie do ich wcześniej ustalonej wartości. Pozwalają w ten sposób badać stopień wykonania planu sprzedaży z podziałem na poszczególne dni miesiąca.
-
Moduły ofertowe w CRM7 pozwalają na automatyczne tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki, w oparciu o dane zgromadzone w systemie i popularne edytory tekstów. CRM7 przejmuje na siebie w ten sposób obowiązki administratora dokumentów.
-
Zdarzenia planowane, zreazlizowane lub przeterminowane, archiwizowane w CRM7, umożliwiają pełny nadzór nad każdym projektem, wprowadzanie na bieżąco optymalizacji oraz raportowanie postępów zespołu.
-
Untitled16
-
Untitled17
-
Untitled
<< poprzednia 137 138 139 140 141 142 143 144 145 następna >>