Wyniki wyszukiwania
-
CRM dla branży szkoleniowej
-
W interaktywnym kalendarzu można przeglądać informacje związane z rezerwacjami zasobów, spotkaniami lub urlopami. Użytkownicy mają dowolność w sortowaniu i konfigurowaniu zdarzeń oraz ustalaniu widoku kalendarza na dzienny, tygodniowy, miesięczny.
-
Raport dodanych firm pozwala określić ile firm zostało dodanych przez pracowników w wybranym czasie. Dzięki temu można szybko określić przyrost bazy oraz potencjał w penetracji rynku przez użytkowników systemu. W branży szkoleniowej to klucz do sukcesu.
-
Przeniesienie dotychczasowo wykorzystywanych wzorów pism do systemu pozwala na proste przejście do pracy z CRM7, który przejmuje na siebie obowiązki administratora dokumentów i pozwala szybko ora zprofesjonalnie przygotować np. oferte handlową.
-
Funkcjonalność umożliwia użytkownikom delegowanie (przydzielanie) zadań swoim współpracownikom poprzez umieszczenie informacji o tym w ich kalendarzu, z uwzględnieniem wcześniej zaplanowanych działań oraz kontrolę realizacji.
-
sortowanie-wynikw.jpg
-
CRM dla telekomunikacji
-
Z CRM7 możesz zapewnić sobie stały nadzór nad egzekwowaniem zaległych płatności od kontrahentów. Wówczas będziesz mieć pewność, że masz pełną kontrolę nad finansami Twojego przedsiębiorstwa.
-
Raporty sprzedażowe pokazują m.in. liczbę kontraktów/ofert na każdym z etapów procesu sprzedaży. Są to jednocześnie prezentacje wartości (potencjału) wszystkich ofert za pomocą danych liczbowych z podziałem na poszczególne etapy.
-
CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich zebranych danych powiązanych z rekordami w systemie, w tym podglądu firmy, kluczowych danych o sprzedaży, dokumentów i osób kontaktowych.
<< poprzednia 138 139 140 141 142 143 144 145 146 następna >>