Wyniki wyszukiwania
-
Możesz wykorzystać CRM7 do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.
-
Ankiety są prostym i skutecznym rozwiązaniem dla firm dbających o jakość obsługi klienta. W CRM7 możesz przygotować profesjonalne materiały określające satysfakcję klientów czy przewidywany popyt na nowy produkt.
-
CRM dla turystyki
-
Systemy rezerwacji online, czy stanowiska POS powiązane z systemem do zarządzania wykorzystywanym przez hotel czy tez biuro podróży to duże ułatwienie dla firmy – dane są automatycznie zaciągane z zewnętrznego źródła i gromadzone w systemie CRM.
-
Aby zorientować się, jakie są preferencje Klienta, najpierw zgromadzić dane, które będą podstawą do analizy zachowań. Trzeba również nimi zarządzać, czyli sprawdzać aktualność, uzupełniać i archiwizować, np. w formie czytelnego harmonogramu.
-
Dzięki informacjom zawartym w bazie CRM, działania są w wysokim stopniu zindywidualizowane. Np. tekst wyświetlanego przekazu reklamowego albo informacji ustnych przekazywanych przez call center zawiera jedynie te argumenty, które są istotne dla Klienta.
-
System CRM dla branży turystycznej może poza gromadzeniem danych osobowych przydać się przy ustalaniu menu odpowiadającego jak największej liczbie gości, może przypominać o zamawianym budzeniu, czy stworzyć listę miejsc, do których klient już podróżował.
-
CRM dla branży finansowej
-
Każda osoba kontaktowa w systemie może być opisana szeregiem danych, takich jak: stanowisko, zastępca, dane kontaktowe (telefony, adresy e-mail) czy zwrot grzecznościowy (przydatny do korespondencji seryjnej), a także zdjęcie pracownika.
-
CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich pism powiązanych z rekordami w systemie. Dzieki temu mamy równiez wgląd w szczegóły firmy, kluczowe danye o sprzedaży, dokumenty i osoby kontaktowe.
<< poprzednia 139 140 141 142 143 144 145 146 147 następna >>