Wyniki wyszukiwania
-
Obsługa gwarancji i reklamacji
-
Obsługa reklamacji i zgłoszeń w czasie gwarancji lub po jej wygaśnięciu, odbywa się za pośrednictwem modułu "Procesy" w CRM7. Wykonawca zgłoszenia rejestruje każdy etap prac i materiały z nim powiązane, co daje kompletny obraz zrealizowanych działań.
-
W każdym momencie działań serwisowych użytkownik ma wgląd w postęp prac, dzięki czemu możliwa jest kontrola nad projektem, w tym nad szybkością realizacji zgłoszeń. Od tempa reakcji dostawcy zależy w dużej mierze satysfakcja Klienta zgłaszającego usterkę.
-
Na etapie dodawania zgłoszenia do systemu można zaplanować koszty realizacji, by w końcowej fazie prac serwisowych porównać je z rzeczywistymi wydatkami. Poza tym użytkownik ma możliwość dodania dokumentów serwisowych i niezbędnych uwag do projektu.
-
wyslij-zapytanie-en.jpg
-
Diagram postępowania umożliwia czytelne rozróżnienie etapów obsługi po sprzedaży i określenie przyszłych działań, zmierzających do jak najszybszego zamknięcia zgłoszenia serwisowego.
-
1
-
3
-
dwc
-
Obsługa po sprzedaży - serwis
<< poprzednia 88 89 90 91 92 93 94 95 96 następna >>