Wyniki wyszukiwania
-
Serwisant jest zobowiązany do wypełnienia formularza podsumowującego pracę. Może także złożyć zamówienie na części i rozliczyć podręczny magazynek. Wypełniony dokument następnie generuje do formatu PDF i przekazuje kierownikowi zespołu e-mailem.
-
MSI2012
-
Do przedstawienia ścieżki postępowania w razie realizacji zgłoszeń serwisowych można wykorzystać diagram procesu, np. obsługi reklamacji. Umożliwia to czytelne rozróżnienie etapów obsługi po sprzedaży, zmierzających do szybkiego rozwiązania problemu.
-
MSI 2
-
MSI 3
-
dwc3
-
MIROlogo.jpg
-
MIROlogo.pdf
-
Zgłoszenia serwisowe klientów trafiają do systemu CRM7, by następnie kierownik zespołu serwisowego mógł je rozpatrzyć. Jeśli zgłoszenie jest uzasadnione, kierownik zleca jego realizację wybranemu serwisantowi i powiadamia go e-mailem.
-
MSI 2012
<< poprzednia 89 90 91 92 93 94 95 96 97 następna >>