Referencje
Fracht FWO Polska
Fracht FWO Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy Fracht – globalnej sieci ponad 70 firm logistycznych i spedycyjnych, których właścicielem jest Fracht AG, szwajcarska, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei. Spółka na rynku polskim obecna jest od 2006 roku i posiada oddziały w pięciu miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław).
![Fracht FWO logo podstawowenegatywbez claimu2](/assets/Uploads/Fracht-FWO-logo-podstawowenegatywbez-claimu2.jpg)
Stały rozwój firmy, baczne śledzenie trendów rynkowych oraz dążenie do zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów, postawiły nas przed koniecznością wyboru zintegrowanego systemu informatycznego, wspomagającego podstawowe, a zarazem kluczowe procesy związane z działalnością handlową w branży spedycyjnej.
Wiele użytecznych opcji oprogramowania pozwala nam znacznie usprawnić wykonywanie powtarzalnych, a zarazem kluczowych czynności, służących wypracowaniu konkurencyjnej pozycji wśród firm z branży spedycyjnej. Możemy na bieżąco, w szczegółowym zakresie, kontrolować działalność naszej firmy.Oferta, która w toku analizy okazała się najlepsza, została przedstawiona przez firmę more7 Polska Sp. z o. o. Na wybór systemu decydujący wpływ miał bogaty zestaw funkcjonalności oraz elastyczność w zakresie konfiguracji.
Od pracowników firmy more7 Polska otrzymaliśmy pełne wsparcie przy realizacji tego przedsięwzięcia. Mogliśmy liczyć na ich doświadczenie w zakresie sporządzenia profesjonalnej analizy wymagań i wybrania korzystnego dla nas sposobu przeprowadzenia wszystkich prac przystosowujących system do naszych potrzeb.
System CRM7 w znacznym stopniu ułatwia nam prowadzenie sprawnej obsługi szerokiego grona naszych klientów. Każdego dnia realizujemy dużą liczbę kontaktów i transakcji handlowych, co w dużym stopniu ułatwia nam wdrożone narzędzie.
System CRM7 polecamy zwłaszcza tym firmom, które wskutek szybkiego rozwoju dostrzegają potrzebę wdrożenia narzędzia informatycznego umożliwiającego kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie oraz zwiększenie efektywności i jakości obsługi klientów.