CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Program szkolenia "CRM w praktyce"

Spotkanie jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie systemami CRM na polskim rynku. Chcemy wyjaśnić wszelkie „za” i „przeciw” filozofii CRM oraz – zgodnie z hasłem spotkania – pokazać, jak w praktyce wygląda wdrażanie i użytkowanie systemów CRM. Głównym elementem szkolenia jest panel dyskusyjny, podczas którego  każdy będzie mógł zadać nurtujące go pytania i oczekiwać merytorycznej odpowiedzi. 

W programie między innymi:

Wprowadzenie do świata systemów CRM 

  • Zasadność wdrożenia systemu CRM
  • Jak przygotować się do wdrożenia CRM?
  • Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
  • Najczęściej spotykane błędy przy wdrażaniu systemu CRM
  • Etapy wdrożenia systemu CRM
  • Udział w programch unijnych, umożliwiających sfinansowanie wdrożenia
  • Co się dzieje po wdrożeniu CRM? - działania dostawcy systemu i rozliczanie dotacji

Funkcjonalności systemu CRM7 – obszar operacyjny

  1. Sprzedaż
  2. Workflow
  3. Marketing
  4. Praca grupowa
  5. Wiedza o klientach
  6. Obsługa po sprzedaży
  7. Projekty

Funkcjonalności systemu CRM7 – obszar analityczny

  • Raportowanie (finansowe, sprzedażowe,marketingowe,klientów)

Przerwa kawowa

Panel dyskusyjny

Koszt szkolenia: 900,00 PLN/os.

Kolejne zgłoszenia z tej samej firmy - rabat 50%!

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: