CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Kreator Raportów

kreat3
 

Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać obsługę działań analitycznych. Proste raporty, dostarczające informacji o sumie wykonanych zadań czy ilości klientów znajdujących się na danym etapie obsługi sprzedaży, znakomicie wypełniają potrzeby użytkowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z Klientem. 

Tworzenie rozbudowanych raportów

Raporty bardziej złożone, przeznaczone np. dla kierowników zespołów sprzedażowych, umożliwiają analizy wyższego stopnia, ukazując sytuację w obrębie dużych grup Klientów czy też podległych pracowników. Kolejny poziom zaawansowania raportów dotyczy zazwyczaj osób znajdujących się u szczytu hierarchii firmy lub odpowiedzialnych za controlling i audyt. Do tak zaawansowanych potrzeb znakomicie nadaje się Kreator Raportów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wielostopniowych i rozbudowanych sprawozdań w formie tekstowej lub graficznej.

Panel administracyjny

Podstawą działania Kreatora Raportów jest panel administracyjny, pozwalający przy pomocy mechanizmu drag&drop ("przeciągnij i upuść") tworzyć raporty lub modyfikować ich ustawienia. Użytkownik może określać jakie źródła danych będą wykorzystane z uwzględnieniem hierarchicznych powiązań pomiędzy nimi wraz z atrybutami. Panel administracyjny pozwala także określić w jaki sposób ma wyglądać podsumowanie i w zależności czy będzie to np wykres czy raport macierzowy, określić jego właściwości. Dodatkowym rozwnięciem tej częsci panelu jest opcja powiązania tworzonego raportu z innymi, już istniejącymi.

Warunki raportu

Forma wynikowa służy do określenia, jakie dane pojawią się jako rezultat operacji. Tutaj także użytkownik ma do dyspozycji szereg opcji, które mają niebagatelny wpływ na tworzenie zaawansowanych zestawień. Warunki raportu umożliwają wprowadzenie ograniczeń do zestawów danych, które posłużą do raportowania, z podziałem na dwie grupy warunków: „i" oraz „lub". Utworzone w ten sposób warunki można dowolnie ustawiać w drzewku, co ma wpływ na kolejność wyświetlania danych. Tworząc raport, użytkownik może również przy pomocy grupowania wyników określić, które elementy raportu są najważniejsze.  Ostatnim elementem, który można zmieniać w panelu administracyjnym jest sortowanie wyników, co pozwala określić kolejność prezentacji danych.

Rozwiń

Podstawowe informacje

  • panel wynikowy, w którym widoczny jest wygenrowany raport,
  • dzięki zastosowaniu technologii AJAX można zmieniać wybrane parametry raportu i wyświetlać go w nowej postaci bezpośrednio po modyfikacjach,
  • możliwość określenia dalszych działań w stosunku do firm znajdujących się w raporcie. Może to być np. uruchomienie nowych procesów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych. Dzięki temu informacje uzyskane poprzez kreatora mogą być natychmiast wykorzystane w planowanych działaniach firmy,
  • automatycznie przydzielenie zadań pomiędzy pracowników,
  • kontrola realizacji zadań może być ponownie sprawowana przy pomocy Kreatora Raportów.

Rozwiń

 

Galeria

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów:

Strona internetowa korzysta z cookies. Kliknięcie w "X" oznacza zgodę na zamieszczanie ich w urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)


Od 25 maja 2018r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018r. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)

Zamknij