Wybrane funkcjonalności - szczegóły
Archiwum dokumentów
Archiwum jest centralnym miejscem przechowywania dokumentów w formie elektronicznej. Moduł Archiwum połączony jest z pozostałymi modułami CRM7, co umożliwia dodawanie dokumentów pochodzących z różnych miejsc systemu. W efekcie dokumenty możemy wyszukać i przejrzeć zarówno z poziomu, z którego zostały dodane jak i również w samym archiwum.
Dowiedz się więcejAutomatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
CRM7 oprócz swoich właściwych dla systemów CRM cech zawiera elementy wspomagające pracę grupową w firmie. Wspólnym mianownikiem działań grupowych jest kalendarz z funkcjami planowania i delegowania zadań. Posiadając odpowiednie uprawnienia, w każdej chwili możemy mieć wgląd w kalendarze innych użytkowników i weryfikować ich plany dnia.
Dowiedz się więcejPlanowanie tras handlowych
Pracujący w terenie handlowcy, realizując postawione przed nimi cele sprzedażowe, muszą pamiętać o raportowaniu oraz o optymalizacji trasy po której się poruszają. Trasa Handlowa widoczna jest na mapie Europy wraz z punktowym określeniem miejsc spotkań, może być ona dowolnie edytowana
Dowiedz się więcejSerwis - zarządzanie serwisem
W sytuacji gdy prace serwisowe wykonywane są u klienta na miejscu, należy koordynować pracę pomiędzy centralą a zespołami terenowymi. Czasami są to obszary bez dostępu do internetu czy telefonii komórkowej. Z takimi problemami radzi sobie Moduł Serwis7, który pracując w trybie off-line oraz on-line, zapewnia sprawne działanie działu serwisowego.
Dowiedz się więcejHelpdesk
Współpraca z klientem nie kończy się na sprzedaży towaru czy usługi i pobraniu opłaty. Obsługa klienta to także serwis posprzedażowy. Sprawnie i szybko realizowany, zapewnia firmie lojalność dotychczasowych klientów. Podstawą jest komunikacja i czas reakcji na zgłaszane usterki.
Dowiedz się więcej