CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wybrane funkcjonalności - szczegóły

Automatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji

CRM7 oprócz swoich właściwych dla systemów CRM cech zawiera elementy wspomagające pracę grupową w firmie. Wspólnym mianownikiem działań grupowych jest kalendarz z funkcjami planowania i delegowania zadań. Posiadając odpowiednie uprawnienia, w każdej chwili możemy mieć wgląd w kalendarze innych użytkowników i weryfikować ich plany dnia.

Moduł serwisowy i obsługi zgłoszeń idealnie nadaje się do zarządzania pracą nad konkretnymi zadaniami jak i całymi projektami. Daje pełną możliwość ustalania hierarchii zadań, określania członków odpowiedzialnych za realizację czy planowanie budżetu projektu. Poprzez możliwość zalogowania się zleceniodawcy (Klienta lub pracownika firmy usługodawczej) zapewniamy kontrolę nad realizacją poszczególnych zadań i etapów projektu poprzez bieżącą wymianę opinii i uwag co do bieżących prac.

Moduł Archiwum
jest miejscem pozwalającym bezpiecznie składować dokumenty w formie elektronicznej. Pliki mogą być ogólnie dostępne dla wszystkich użytkowników, bądź jedynie wybranych osób/grup. Dokumenty mogą być też połączone z różnymi podmiotami w CRM7 jak z firmą, osobą kontaktową, zdarzeniem czy występować jako element procesu. 

Procesy
Poprzez ich pierwotne zdefiniowanie w systemie CRM7 określamy, jacy użytkownicy i w jakim odstępie czasu powinni realizować kolejne etapy procesu. 

Funkcjonują również opcje ustawienia alarmów i powiadomień w każdym z elementów pracy grupowej.

 

 

 

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: