CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

Do czego przydaje się system CRM7?

System CRM7 to narzędzie usprawniające pracę i platforma zapewniająca wysoki poziom komunikacji pomiędzy następującymi działami przedsiębiorstwa:

Kierownictwo - funkcjonalność Raportowanie

  • raportowanie oraz badanie efektywności pracy działu handlowego,
  • planowanie i prognozowanie sprzedaży (np. analiza lejka sprzedaży)
  • określenia i monitorowanie realizacji planów sprzedaży (określenie wskaźników, np. minimalnych limitów obowiązkowych spotkań, przedstawionych ofert, przeprowadzonych rozmów telefonicznych)
  • planowanie działań handlowych (odwiedziny/spotkania Klientów, telemarketing - ilość rozmów)
  • CRM jako centralna baza wiedzy o Kliencie (pełna historia kontaktu: pozyskanie Klienta, proces sprzedaży, rozliczenia finansowe, obsługa gwarancyjna)
  • analiza efektywności działań marketingowych,
  • skrócenie cyklu sprzedaży,
  • badanie poziomu zadowolenia oraz jakości obsługi Klientów

Dział Handlowy - funkcjonalność Sprzedaż

  • wspomaganie działań handlowych – planowanie, realizacja oraz monitorowanie,
  • automatyzacja działań dzięki workflow - modelowanie procedur obsługi Klienta
  • współdzielenie pełnej wiedzy na temat informacji związanych z Klientem,
  • usprawnienie procesu tworzenia oferty.
  • centralna baza wiedzy o produktach (np. określenie warunków cenowych dla poszczegolnych Klientów)
  • jasny zakres kompetencji w zakresie ustalanych poziomów cenowych

Dział Marketingu - funkcjonalność Marketing

  • planowanie, realizacja oraz badanie skuteczności działań marketingowych,
  • analiza działalności konkurencji
  • przygotowanie korespondencji seryjnej
  • realizacja kampanii
  • precyzyjny wybór grup docelowych kampanii marketingowych,

Dział Serwisowy - funkcjonalność Serwis

  • planowanie przeglądów okresowych,
  • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
  • śledzenie stanu realizacji zlecenia,
  • śledzenie historii produktu (awaryjność, planowane przeglądy)
  • ustalenie priorytetów zadań do realizacji

Ważne jest rozróżnienie środowisk, w jakich działają firmy i powody, jakimi się kierują przy decyzji o wdrażaniu systemów do zarządzania relacjami z klientem. Przedsiębiorstwa z sektora B2C wybierają systemy CRM, ponieważ ważna jest dla nich automatyzacja działań marketingowych, analizy oraz bazy danych klientów, ich segmentacja, historia i profile. Dla segmentu B2B – kluczowa jest automatyzacja procesów sprzedaży, zarządzanie usługami czy dokumentami.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: