Wyniki wyszukiwania
-
Wiedza o klientach
Klient to najważniejsza osoba w firmie. Dbałość o jego potrzeby i najwyższą jakość obsługi zależy od informacji, jakie posiada firma. Potrzeby klienta, historia zamówień czy dane o transakcjach powinny być dostępne dla pracowników, aby w każdej chwili mogli z nich skorzystać. CRM7 umożliwia tworzenie własnej bazy danych oraz jej uaktualnianie. Dzięki współdzieleniu danych, uprawnieni pracownicy firmy mają natychmiastowy dostęp do: 1. zapisanych rekordów; 2. archiwum; 3. historii kontaktu. -
Szkolenie "CRM w praktyce" Poznań 28.11
http://www.crm7.pl/nowa/more7-edukuje/szkolenia-crm/szkolenie-crm-w-praktyce-poznan-28-11/[sitetree_link id=143] -
Praca grupowa
-
1 z 10 najlepszych wdrożeń CRM
http://www.crm7.pl/o-firmie/nagrody-wyroznienia/najciekawsze-wdrozenia/[sitetree_link id=105] -
Nowa odsłona CRM7 - wersja Pro!
System CRM, poprzez wykorzystanie rozbudowanych baz danych, jest centralnym źródłem informacji o klientach. Bezpieczeństwo w korzystaniu z tych danych jest więc niezmiernie ważne. More7 przy budowie i modernizacji systemu CRM7 korzysta zawsze z najnowszych, ale sprawdzonych i stabilnych technologii. -
Grupa Hunters upolowała CRM7
www.crm7.pl/klienci/wdrozenia/crm-hunters/[sitetree_link id=146] -
CRM7
-
FAQ
-
Marketing
*Problem marketingowy polega na* skierowaniu akcji do niewłaściwego odbiorcy lub złe przeprowadzenie kampanii. Wszelkie błędy należy poddać analizie, by wprowadzić zmiany. W tym celu warto nie tylko zaufać wyspecjalizowanym firmom, zajmującym się marketingiem, ale także bardziej nowoczesnym rozwiązaniom, jak na przykład system CRM. -
Workflow
<< poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna >>