Wyniki wyszukiwania
-
Kamera...akcja! Nagranie rozmowy z Grupą Raben
I tak Dyrektor Sprzedaży dzieli się przepisem na udaną implementację systemu CRM, poczynając od zadania sobie strategicznych pytań dotyczących pracy organizacji, po zrealizowanie na ich podstawie fundamentów wdrożenia. Dyrektor ds. IT i Telekomunikacji przedstawia techniczne niuanse działania systemu, m.in. jak narzędzie do zarządzania relacjami z klientem komunikuje się z zewnętrznymi aplikacjami w firmie. Manager Procesu Sprzedaży odpowiada na pytania: „kto?”, „w jaki sposób? i „dlaczego?” korzysta z systemu CRM7 w Grupie Raben. -
more7 Polska wykłada na UE Poznań
Jako wieloletni praktycy biznesu,* staramy się systematycznie spotykać ze studentami,* aby przekazywać im ekspercką wiedzę przydatną po ukończeniu edukacji. Również tym razem postanowiliśmy skorzystać z zaproszenia przedstawicieli Uniwersystetu Ekonomicznego w Poznaniu i w dniu 03.12* przeprowadziliśmy wykład dla młodych talentów na UEP.* -
Kamera...akcja! Wywiad z przedstawicielami Grupy Raben
W poniższym nagraniu Dyrektor Sprzedaży Grupy Raben dzieli się przepisem na *udaną implementację systemu CRM*, poczynając od zadania sobie strategicznych pytań dotyczących pracy organizacji, po zrealizowanie na ich podstawie fundamentów wdrożenia. Dyrektor ds. IT i Telekomunikacji przedstawia techniczne niuanse działania systemu, m.in. jak narzędzie do zarządzania relacjami z klientem* komunikuje się z zewnętrznymi aplikacjami* w firmie. Manager Procesu Sprzedaży odpowiada na pytania: „kto?”, „w jaki sposób? i „dlaczego?” korzysta z systemu CRM7 w Grupie Raben. -
Fakro
Niniejszym pragnę potwierdzić realizację złożonego projektu informatycznego obejmującego oprogramowanie na zamówienie i wdrożenie: -
Firma, osoby kontaktowe
To do firmy dodajemy osoby kontaktowe, dedykujemy pisma, generujemy oferty czy akcje marketingowe[sitetree_link id=520] i w efekcie końcowym sporządzamy raport.[sitetree_link id=512] -
Branżowe case studies
-
Case study TSL
Profil działalności firmy -
CRM7 w branży finansowej - GETIN Leasing wdraża CRM7
Wdrożenie zostało zrealizowane zgodnie z przyjętym zakresem funkcjonalnym, *w założonym czasie i budżecie*. -
Wybrane funkcjonalności - szczegóły
-
Archiwum dokumentów
Dla przykładu, jeśli dodamy ofertę w formie elektronicznej do zdarzenia z klientem, to tę samą ofertę znajdziemy w historii zdarzeń z Klientem oraz w *Archiwum* dla danego Klienta.
<< poprzednia 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna >>