CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Kamera...akcja! Nagranie rozmowy z Grupą Raben

    I tak Dyrektor Sprzedaży dzieli się przepisem na udaną implementację systemu CRM, poczynając od zadania sobie strategicznych pytań dotyczących pracy organizacji, po zrealizowanie na ich podstawie fundamentów wdrożenia. Dyrektor ds. IT i Telekomunikacji przedstawia techniczne niuanse działania systemu, m.in. jak narzędzie do zarządzania relacjami z klientem komunikuje się z zewnętrznymi aplikacjami w firmie. Manager Procesu Sprzedaży odpowiada na pytania: „kto?”, „w jaki sposób? i „dlaczego?” korzysta z systemu CRM7 w Grupie Raben. 

    czytaj więcej »

  • more7 Polska wykłada na UE Poznań

    Jako wieloletni praktycy biznesu,* staramy się systematycznie spotykać ze studentami,* aby przekazywać im ekspercką wiedzę przydatną  po ukończeniu edukacji. Również tym razem postanowiliśmy skorzystać z zaproszenia przedstawicieli Uniwersystetu Ekonomicznego w Poznaniu i w dniu 03.12* przeprowadziliśmy wykład dla młodych talentów na UEP.*

    czytaj więcej »

  • Kamera...akcja! Wywiad z przedstawicielami Grupy Raben

    W poniższym nagraniu Dyrektor Sprzedaży Grupy Raben dzieli się przepisem na *udaną implementację systemu CRM*, poczynając od zadania sobie strategicznych pytań dotyczących pracy organizacji, po zrealizowanie na ich podstawie fundamentów wdrożenia. Dyrektor ds. IT i Telekomunikacji przedstawia techniczne niuanse działania systemu, m.in. jak narzędzie do zarządzania relacjami z klientem* komunikuje się z zewnętrznymi aplikacjami* w firmie. Manager Procesu Sprzedaży odpowiada na pytania: „kto?”, „w jaki sposób? i „dlaczego?” korzysta z systemu CRM7 w Grupie Raben.

    czytaj więcej »

  • Fakro

    Niniejszym pragnę potwierdzić realizację złożonego projektu informatycznego obejmującego oprogramowanie na zamówienie i wdrożenie:

    czytaj więcej »

  • Firma, osoby kontaktowe

    To do firmy dodajemy osoby kontaktowe, dedykujemy pisma, generujemy oferty czy akcje marketingowe[sitetree_link id=520] i w efekcie końcowym sporządzamy raport.[sitetree_link id=512]

    czytaj więcej »

  • Branżowe case studies

    czytaj więcej »

  • Case study TSL

    Profil działalności firmy

    czytaj więcej »

  • CRM7 w branży finansowej - GETIN Leasing wdraża CRM7

    Wdrożenie zostało zrealizowane zgodnie z przyjętym zakresem funkcjonalnym, *w założonym czasie i budżecie*.

    czytaj więcej »

  • Wybrane funkcjonalności - szczegóły

    czytaj więcej »

  • Archiwum dokumentów

    Dla przykładu, jeśli dodamy ofertę w formie elektronicznej do zdarzenia z klientem, to tę samą ofertę znajdziemy w historii zdarzeń z Klientem oraz w *Archiwum* dla danego Klienta.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     9 10 11 12 13 14 15 16 17     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: