Wyniki wyszukiwania
-
Kalendarz
Poprzez pracę z kalendarzem *możemy realizować większość codziennych czynności*. Użytkownicy mają *dowolność w sortowaniu i konfigurowaniu zdarzeń*. Dostępne są różne widoki kalendarza: *dzienny, tygodniowy, miesięczny*. -
Obsługa akcji marketingowej
</p> <p><b>Dotarcie do klienta </b>wymaga podjęcia szeregu działań marketingowych, których ostatecznym celem jest<b> zwiększenie sprzedaży</b>. Wybór <b>grupy docelowej</b>, <b>zaplanowanie </b>działań i <b>analiza </b>efektów pozwalają na wyłowienie i skierowanie oferty do <b>zainteresowanych klientów</b>.</p> <p>Dzięki <b>Modułowi Kampanii Marketingowych</b>, działania marketingowe są<b> tańsze, skuteczniejsze i łatwiejsze do zaplanowania</b>. Wybór grupy docelowej, do której będzie kierowania kampania jest pierwszym i najważniejszym krokiem w celu pozyskania nowych klientów.</p> <p>W utworzonej kampanii można zaplanować dla kolejnych etapów różnego rodzaju działania – spotkania, wypełnianie ankiet, czy np. wysyłkę korespondencji seryjnej. <b>Prosty mechanizm</b> przyporządkowywania firm do etapów oraz pracowników pomaga w <b>stworzeniu spójnego harmongramu pracy</b>. Nowe zadania pojawiają się automatycznie w kalendarzach poszczególnych pracowników.</p> <p><b>Moduł Kampanii Marketingowych</b> posiada rozszerzone narzędzia do tworzenia i raportowania korespondencji seryjnej. Wykorzystuje też wewnętrzny edytor szablonów html który pozwala na komponowanie lub użycie istniejących już wzorów korespondencji. <b><a href="http://www.crm7.pl/" mce_href="http://www.crm7.pl/">Rozbudowany dział raportów</a> </b>informuje o tym kto, co i kiedy kliknął. Wyniki są podawane w postaci list oraz interaktywnych wykresów na osi czasu. Dzięki temu do użytkowników systemu trafiają wiarygodne informacje na temat zainteresowania otrzymaną korespondencją. <b>Skraca to czas oraz zmniejsza nakłady finansowe</b> potrzebne do przeprowadzenia kampanii. Dodatkowa oszczędność to rezygnacja z usług firm zewnętrznych, które pobierają wysokie opłaty za realizację wysyłki seryjnej.</p> <p><br /></p> -
Ankiety marketingowe
*Wbudowany generator raportów[sitetree_link id=512] *pozwala na szybkie opracowanie uzyskanych wyników. Dzięki temu *czas reakcji *na rynkowe trendy zostaje *skrócony do minimum. * -
Zarządzanie sprzedażą
-
Automatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
**Moduł serwisowy[sitetree_link id=402] i obsługi zgłoszeń **idealnie nadaje się do *zarządzania pracą* nad konkretnymi zadaniami jak i całymi projektami. Daje pełną *możliwość ustalania hierarchii zadań*, określania członków odpowiedzialnych za realizację czy *planowanie budżetu* projektu. Poprzez możliwość zalogowania się zleceniodawcy (Klienta lub pracownika firmy usługodawczej) zapewniamy *kontrolę nad realizacją* poszczególnych zadań i etapów projektu poprzez bieżącą wymianę opinii i uwag co do bieżących prac. * -
CRM7 PRO w Metrum Cryoflex
*Do firm, które zdecydowały się na przejście na wersję PRO systemu CRM7, dołączył wieloletni Klient more7 Polska z branży medycznej - Metrum Cryoflex. Ulepszony system CRM7 PRO, poprzez bardziej użyteczne wykorzystanie modułów biznesowych oraz rozbudowanych baz danych, jest centralnym źródłem informacji o Klientach oraz zaawansowanym narzędziem wspierającym zarządzanie przedsiębiorstwem.* -
Planowanie tras handlowych
Całość zmian automatycznie zaznaczana jest na mapie (mapy obrazujące zrzut trasy tworzone są w oparciu o Google Maps). -
Serwis - zarządzanie serwisem
Zgłoszenie wraz ze szczegółami jest przesyłane *do wyznaczonych serwisantów*, którzy docierają bezpośrednio na miejsce. Przepływ informacji umożliwia *szybką realizację zgłoszenia*. Przypisane do każdego serwisanta *indywidualnie zlecenia*, pozwalają na *precyzyjne rozdzielenie zadań *i czynności. Wersja off-line zapewnia serwisantom *możliwość bieżącego wypełniania wymaganej dokumentacji*. Możliwość *synchronizacji z serwerem firmowym* pozwala na stały nadzór i raportowanie pracy. -
Helpdesk
Moduł Helpdesk zapewnia *całodobową obsługę i opiekę nad zgłoszeniami serwisowymi*. -
Raporty finansowe
*Raport obrotów* – prezentowane jest w postaci dwóch dowolnych wykresów (np. pierwszy obejmuje ostatnie 5 lat, a drugi 12 ostatnich miesięcy). Dane do wykresów są eksportowane do CRM7 dzięki *integracji z zewnętrznym systemem finansowo-księgowym*. Zaletą przyjętej formy prezentacji wyników na wykresie (w postaci słupkowej oraz liczbowej) jest ich prostota oraz przejrzystość. Ze strony użytkownika nie są wymagane dodatkowe czynności, gdyż raport generowany jest automatycznie. Podane w ten sposób informacje pozwalają na *miarodajną ocenę* dotychczasowej sprzedaży oraz na oszacowanie opłacalności dalszej współpracy. Uzyskane dane można też wykorzystać do segregacji klientów pod względem rentowności, z wykorzystaniem mechanizmu nadawania cech oraz ich raportowania.
<< poprzednia 10 11 12 13 14 15 16 17 18 następna >>