Wyniki wyszukiwania
-
Zarządzanie procesami
*Modelowanie procesów* w systemie CRM7 pozwala na definicję procesów, czyli zestawu zadań przydzielonych do wybranych opiekunów. Elastyczne zarządzanie umożliwia *wyznaczenie schematów postępowania*, przekładających się na procesy biznesowe zachodzące w firmie. -
Artykuły edukacyjne
-
Zamek, rzepa i agrafka - strategie skazane na sukces
To ważna funkcja systemów CRM – pozwalają użytkownikowi identyfikować klientów generujących największe zyski.Klient klientowi nierówny. Są jednak pewne kryteria (każda z firm ustala je indywidualnie), na podstawie których klient może być określany jako kluczowy, potencjalnie kluczowy oraz okazjonalny lub utrzymywany. Członkowie każdej z tych grup charakteryzują się innymi preferencjami zakupowymi, odmiennym stopniem przywiązania do dostawcy i z tego powodu należy prowadzić do interakcji za pomocą pewnych ustandaryzowanych kryteriów obsługi, które tworzą różne strategie CRM. -
Helpdesk
Współpraca z klientem nie kończy się na sprzedaży towaru czy usługi i pobraniu opłaty. Obsługa klienta to także* serwis posprzedażowy*. Sprawnie i szybko realizowany, zapewnia firmie *lojalność dotychczasowych klientów*. Podstawą jest *komunikacja i szybki czas reakcji *na zgłaszane usterki CRM. -
Zarządzanie projektami
Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z rozproszeniem pracowników firm bądź pracą zdalną. *Koordynowanie prac *w takim modelu biznesowym to trudne zadanie. -
Kreator Raportów
Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać *obsługę działań analitycznych*. Proste *raporty*, dostarczające informacji o sumie wykonanych zadań czy ilości klientów znajdujących się *na danym etapie obsługi sprzedaży*, znakomicie wypełniają potrzeby użytkowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z Klientem. -
Program Partnerski CRM7+
Warunki programu Partnerskiego CRM7+[sitetree_link id=226]*Zobacz pozostałe wydarzenia*[sitetree_link id=6] -
Relacje ze szkoleń
-
Wykłady i prelekcje
-
GETIN Leasing
Niniejszym chcemy potwierdzić *profesjonalny *sposób, z jakim firma more7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała wdrożenie systemu CRM7 w naszej firmie.
<< poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna >>