Wyniki wyszukiwania
-
Wybrane wdrożenia
-
Remondis korzysta z systemu CRM7
Grupa REMONDIS jako priorytety swoich działań uznaje: zadowolenie klientów, niezawodność, elastyczność, ochronę środowiska oraz bezpieczeństwo i wydajność. Podczas wyboru kierowano się 2 głównymi kryteriami: łatwością sporządzania ofert oraz spójnością danych.Aby wspierać i ulepszać powyższe formy działalności, przedsiębiorstwo REMONDIS Electrorecycling Sp. z o.o. zdecydowało się na wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientami. -
Grupa Hunters upolowała CRM7
*W telegraficznym skrócie - dlaczego firmy z branży ochrony osób i mienia wdrażają systemy CRM?* -
Informacje o firmie
*more7 Polska działa na rynku informatycznym od 1999 roku. Działalność firmy koncentruje się na rozwiązaniach klasy CRM, które usprawniają pracę w firmie, obsługę Klientów i zapewniają wysoki poziom komunikacji pomiędzy działami przedsiębiorstwa.* -
System CRM – centralne źródło wiedzy w Twojej firmie
Jednak głównym celem ich stosowania jest wykorzystanie gromadzonych danych do poprawy relacji z klientami (bez których firma po prostu przestaje istnieć), a w konsekwencji do powiększania zasobów finansowych.a wszystkich działów w firmie, w tym także marketingu. -
System CRM – szansa na zwiększenie efektywności
Kompletna baza danych, dokumentów i informacji o kliencie w jednym miejscu to podstawa sukcesu na konkurencyjnym rynku. Każde przedsiębiorstwo, w którym występuje przepływ tych danych, powinno zastanowić się nad jego usprawnieniem za pomocą automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki niej przekazywanie wszelkich informacji i zadań między użytkownikami odbywa się według ustalonych procedur. -
5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
Dziś prezentujemy podstawowe funkcje i elementy takiego systemu tworzące wartość dodaną dla przedsiębiorstwa. -
Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem
Aby wspomniane wyżej cele zostały osiągnięte potrzebujemy bazy danych, bez której wdrożenie systemu klasy CRM jest niemożliwe. -
E-book: System klasy CRM w Twojej firmie
-
Od marketingu bezpośredniego, do marketingu one-to-one
...dla konkurencyjnego, zgodnego z preferencjami różnicowania oferowanych mu produktów i usług.
<< poprzednia 3 4 5 6 7 8 9 10 11 następna >>