Wyniki wyszukiwania
-
Kontakt
Dział sprzedaży - Warszawa -
Szkolenie "CRM w praktyce" Poznań 28.11
Jak wdrożyć system CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Obowiązki dostawcy i zamawiającego, przyczyny porażek wdrożeń - te i inne tematy były przedmiotem śniadania biznesowego "CRM w praktyce". -
Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.
Spotkanie adresowane było do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Spotkanie było doskonałą okazją do udziału w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego eksperta, reprezentującego more7 Polska. Program poświęcono przede wszystkim przedstawieniu zasadności wdrożenia systemu CRM w firmie oraz prawidłowemu przebiegowi implementacji. Organizowane przez more7 wydarzenie ma uczyć profesjonalnego podejścia do wsparcia biznesu przez system do zarządzania relacjami z klientem, pokazać jak efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać klientów, kontrolować poziom satysfakcji oraz budować pozytywne relacje, których efektem będzie długofalowa współpraca. -
more7 Polska wykłada dla studentów UE Poznań
*Teoretyczne podstawy budowy i użytkowania systemu* miały na celu wzbudzenie zainteresowania studentów tą tematyką, natomiast *case study* na podstawie danych jednego z klientów firmy, lidera branży usług transportowych i logistycznych, pokazał *praktyczne zastosowanie omawianych systemów* w aktualnych warunkach rynkowych. -
CRM7 i aplikacja zarządzania serwisem w FAKRO
Kilka lat temu dynamiczny rozwój firmy Fakro wymusił decyzję o zakupie i wdrożeniu profesjonalnego systemu ERP. System zaspokaja szerokie potrzeby informatyczne przedsiębiorstwa. Brakowało jednak *sprawnego systemu do zarządzania bazą danych klientów* oraz kontaktami z nimi. -
DFDS Transport (Grupa DSV) wdrożyło CRM7
Poznańska firma informatyczna more7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała wdrożenie autorskiego systemu CRM7 z firmą DFDS Transport Sp. z o.o. (Grupa DSV). To kolejna duże firma z branży logistycznej, które zdecydowała się na współpracę z more7 Polska. -
more7 Polska rozwija system CRM Bosch Rexroth
Firma Bosch Rexroth korzystając ze współpracy z more7 Polska stworzyła *moduł Workflow* w autorskim systemie CRM PiloT. Szczegółowa analiza wymagań była podstawą rozwoju systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Bosch Rexroth tak, aby zapewnić stworzenie *aktywnej platformy pośrednictwa obsługi procesów* biznesowych. -
CRM7 w JAS FBG S.A
Etap wyboru systemu -
JAS FBG S.A.
JAS-FBG S.A. to operator logistyczny, zapewniający kompleksową obsługę logistyczną, obejmującą usługi transportu i spedycji drogowej, kolejowej, morskiej i lotniczej oraz dystrybucję przesyłek drobnicowych na terenie Europy. Biorąc pod uwagę skalę naszej działalności oraz szereg wyzwań związanych z identyfikacją naszych kontrahentów i ich potrzeb, *doszliśmy do wniosku, iż nie stać nas na brak systemu CRM*. Przeprowadzona wedle określonych kryteriów analiza zebranych ofert, skłoniła nas do zainwestowania w system CRM7 firmy more7 Polska. -
Raben Polska
Grupa Raben to jedna z największych, międzynarodowych firm logistyczno-spedycyjnych. Naszą wizją jest osiągnięcie pozycji lidera wszędzie tam, gdzie działamy, a jedną z nadrzędnych wartości - orientacja na Klienta. Aby sprostać nowym wymaganiom związanym z jakością i dostępnością usług, zdecydowaliśmy się na modernizację dotychczasowego systemu do zarządzania relacjami z Klientem. W wyniku przetargu zdecydowaliśmy się na *rozwiązanie firmy more7 Polska* - dotychczasowego dostawcy naszego systemu CRM.
<< poprzednia 6 7 8 9 10 11 12 13 14 następna >>