CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • Kontakt

    Dział sprzedaży - Warszawa

    czytaj więcej »

  • Szkolenie "CRM w praktyce" Poznań 28.11

    Jak wdrożyć system CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Obowiązki dostawcy i zamawiającego, przyczyny porażek wdrożeń - te i inne tematy były przedmiotem śniadania biznesowego "CRM w praktyce".

    czytaj więcej »

  • Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.

    Spotkanie adresowane było do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Spotkanie było doskonałą okazją do udziału w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego eksperta, reprezentującego more7 Polska. Program poświęcono przede wszystkim przedstawieniu zasadności wdrożenia systemu CRM w firmie oraz prawidłowemu przebiegowi implementacji. Organizowane przez more7 wydarzenie ma uczyć profesjonalnego podejścia do wsparcia biznesu przez system do zarządzania relacjami z klientem, pokazać jak efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać klientów, kontrolować poziom satysfakcji oraz budować pozytywne relacje, których efektem będzie długofalowa współpraca.

    czytaj więcej »

  • more7 Polska wykłada dla studentów UE Poznań

    *Teoretyczne podstawy budowy i użytkowania systemu* miały na celu wzbudzenie zainteresowania studentów tą tematyką, natomiast *case study* na podstawie danych jednego z klientów firmy, lidera branży usług transportowych i logistycznych, pokazał *praktyczne zastosowanie omawianych systemów* w aktualnych warunkach rynkowych.

    czytaj więcej »

  • CRM7 i aplikacja zarządzania serwisem w FAKRO

    Kilka lat temu dynamiczny rozwój firmy Fakro wymusił decyzję o zakupie i wdrożeniu profesjonalnego systemu ERP. System zaspokaja szerokie potrzeby informatyczne przedsiębiorstwa. Brakowało jednak *sprawnego systemu do zarządzania bazą danych klientów* oraz kontaktami z nimi.

    czytaj więcej »

  • DFDS Transport (Grupa DSV) wdrożyło CRM7

    Poznańska firma informatyczna more7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała wdrożenie autorskiego systemu CRM7 z firmą DFDS Transport Sp. z o.o. (Grupa DSV). To kolejna duże firma z branży logistycznej, które zdecydowała się na współpracę z more7 Polska.

    czytaj więcej »

  • more7 Polska rozwija system CRM Bosch Rexroth

    Firma Bosch Rexroth korzystając ze współpracy z more7 Polska stworzyła *moduł Workflow* w autorskim systemie CRM PiloT. Szczegółowa analiza wymagań była podstawą rozwoju systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Bosch Rexroth tak, aby zapewnić stworzenie *aktywnej platformy pośrednictwa obsługi procesów* biznesowych.

    czytaj więcej »

  • CRM7 w JAS FBG S.A

    Etap wyboru systemu

    czytaj więcej »

  • JAS FBG S.A.

    JAS-FBG S.A. to operator logistyczny, zapewniający kompleksową obsługę logistyczną, obejmującą usługi transportu i spedycji drogowej, kolejowej, morskiej i lotniczej oraz dystrybucję przesyłek drobnicowych na terenie Europy. Biorąc pod uwagę skalę naszej działalności oraz szereg wyzwań związanych z identyfikacją naszych kontrahentów i ich potrzeb, *doszliśmy do wniosku, iż nie stać nas na brak systemu CRM*. Przeprowadzona wedle określonych kryteriów analiza zebranych ofert, skłoniła nas do zainwestowania w system CRM7 firmy more7 Polska.

    czytaj więcej »

  • Raben Polska

    Grupa Raben to jedna z największych, międzynarodowych firm logistyczno-spedycyjnych. Naszą wizją jest osiągnięcie pozycji lidera wszędzie tam, gdzie działamy, a jedną z nadrzędnych wartości - orientacja na Klienta. Aby sprostać nowym wymaganiom związanym z jakością i dostępnością usług, zdecydowaliśmy się na modernizację dotychczasowego systemu do zarządzania relacjami z Klientem. W wyniku przetargu zdecydowaliśmy się na *rozwiązanie firmy more7 Polska* - dotychczasowego dostawcy naszego systemu CRM.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     6 7 8 9 10 11 12 13 14     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: