CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Blog

Nowoczesny marketing z CRM7

Przeprowadzenie dobrej kampani e-mail marketingowej nie sprowadza się jedynie do przygotowania dobrego szablonu wiadomości, napisania ciekawego tekstu oraz wysyłki e-maili do setek potencjalnych klientów. Aby takie rozwiązanie przyniosło efekty, potrzeba systemu, który ma możliwość analizy kampanii za pomocą rozbudowanego modułu raportowego.

 

Marketing internetowy to chleb powszedni dla wielu firm. Jednak bywa, że - mimo stosowania różnych technik prezentacji produktu czy usługi - promocja nie wypada najlepiej. Wspierając się modułem raportowym oraz segmentami pomocniczymi w systemie CRM7, dział marketingowy będzie w stanie przeprowadzić bardziej efektywną kampanię.

CRM7 umożliwia tworzenie grup docelowych w bazie danych. Zapisując rekordy z informacjami dotyczącymi danych firm, można od razu przypisywać je do grup systemowych i docelowych. Segregacja danych spowoduje, że wiadomości będą docierały zawsze do klientów zainteresowanych danym tematem, co zminimalizuje ryzyko mylnie wysłanych wiadomości. Marketing docelowy jest bardziej skuteczną metodą pozyskiwania klientów i doskonale wspiera sprzedaż.

Moduł korespondencji seryjnej jest przystosowany do wysyłki wiadomości w różnych formatach. Niezależnie od rodzaju prowadzonej akcji marketingowej, wszystkie wiadomości można zaprojektować i wysłać z poziomu przeglądarki internetowej. System umożliwia kreowanie własnych projektów lub korzystanie z gotowych szablonów, łącznie z ich edycją i przechowywaniem. Intuicyjny edytor tekstowy pozwala na formułowanie treści zgodnie z przyjętymi założeniami, więc nie jest potrzebne żadne zewnętrzne oprogramowanie.

Podstawowym błędem podczas wysyłki korespondencji seryjnej za pomocą zwykłej skrzynki e-mail jest ujawnianie wszystkich kontaktów, do których adresujemy wiadomość. Działa to na niekorzyść powodzenia akcji marketingowej.  System jest zintegrowany ze skrzynką mailową, więc wysyłana i odbierana korespondencja jest przez nią rejestrowana. Zabezpieczenia formułują wysyłkę, nie pokazując reszcie odbiorców innych adresatów wiadomości. Zanim zostanie nadana wysyłka, można przetestować jej ogólny wygląd i edytować odbiorców.

Najważniejszych informacji na temat powodzenia akcji marketingowej dostarczają wielopoziomowe raporty. Dzięki nim mamy wgląd w ilość poprawnie wysłanej korespondencji, a także wykaz odbiorców, którzy przeczytali i zareagowali na wiadomości. Informacje te pozwalają oszacować ilość potencjalnie zainteresowanych klientów. Zestawienie raportowe jest aktualizowane automatycznie w czasie rzeczywistym.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: