CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży sanitarnej

integracja z www kopnita miniaturado holdera
 

Dopasowana oferta oraz wysokiej jakości obsługa klienta zapewniają firmie silną pozycję na rynku oraz wiarygodność. Dedykowany system CRM7 dla branży sanitarnej wspiera kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem, a także pozwala na monitorowanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

Kreator raportów i monitor sprzedaży

CRM7 daje możliwość generowania wielostopniowych analiz,  a także warunkowanych raportów z indywidualnie wybranego zakresu danych. Pozwala to na dokładne badanie przeprowadzonych akcji sprzedażowych oraz kontrolowanie funkcjonowania firmy. Kreowane raporty są wielopoziomowe, dzięki czemu można dotrzeć od ogólnych danych do bardzo złożonych wyników. Opcja sortowania pomaga dowolnie określać kolejność wyświetlania wyników, a także formę, za pomocą której dane są przedstawiane (tabela, diagram słupkowy itp.). Dostępna jest również funkcjonalność, która pomaga prognozować spodziewane obroty firmy i planować jej przyszłą strategię.

Zarządzanie kadrami

Każdy z użytkowników systemu ma wbudowany panel startowy z dziennikiem zadań. Ma on formę tabeli, gdzie są zapisywane wszelkie informacje na temat zleconych zadań wraz ze statusem ich wykonania. Ponadto istnieje możliwość wprowadzania informacji na temat np. planowanych spotkań. Panel alarmów informuje drogą e-mail o nadchodzących terminach, dzięki czemu łatwiej uniknąć przeoczenia zadania. System CRM7 wspiera również zarządzanie rekrutacjami poprzez zapisywanie informacji na temat kandydatów i rejestrowanie spływających aplikacji. Z poziomu konta administratora można także koordynować szkoleniami i nawiązywać współpracę z pracownikami zdalnymi.

Korespondencja seryjna

Moduł akcji marketingowych może służyć jako narzędzie do wysyłki korespondencji seryjnej lub ankiet. Kreator pozwala na tworzenie i wysyłkę szablonów wiadomości lub korzystanie z gotowych wzorów. Ponadto wygodny edytor tekstowy daje możliwość generowania wiadomości w różnych formatach, co usprawnia pracę np. przy wysyłce wiadomości typu newsletter. Dodatkowy system raportowy gromadzi informacje na temat przeprowadzonej akcji i automatycznie odświeża dane w czasie rzeczywistym. Wgląd w dane informujące o odbiorze (lub nieodebraniu) wiadomości przez potencjalnych klientów pozwala na miarodajną ocenę kampanii marketingowej.

Zarządzanie informacją

Dzięki współdzieleniu przez uprawnionych użytkowników danych z bazy, komunikacja między działami firmy ulega znacznej poprawie. Natychmiastowy dostęp do zapisanych rekordów z danymi wspiera jakość obsługi klienta oraz przyspiesza procesy z tym związane. Zapisane dane można segregować i zapisywać jako grupy, poprawiając tym samym widoczność poszczególnych segmentów danych.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: