CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla Call Center

integracja z f k kopnita miniatura do holdera3
 

Obsługa masowych kontaktów z klientami wymaga współpracy wielu systemów informatycznych. Dzięki pełnej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, CRM7 jest idealnym narzędziem do zwiększenia wydajności Call Center.

System CRM7 podlega pełnej integracji z centralami telefonicznymi firmy Slican.

 

Lepsza komunikacja

W Call Center codziennie przetwarzanych jest wiele danych. Dzięki systemowi CRM7 można zapisywać informacje w bazie danych i bezpiecznie je przechowywać. Współdzielenie danych zapewnia natychmiastowy dostęp do zapisanych informacji każdemu uprawionemu pracownikowi. Automatyczny generator ofert i formularzy pozwala na tworzenie szablonów dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej. Dodatkowy moduł odpowiada za kontrolowany przepływ dokumentów wewnątrz firmy, co wspiera dobrą komunikację.

Pełna integracja

CRM7 integruje się z zewnętrznym oprogramowaniem, dzięki czemu jest bardziej funkcjonalny. Moduł CallCenter7 współpracuje z centralą telefoniczną, umożliwiając obsługę połączeń i wspomaga zapisywanie informacji w systemie. Współpraca z pocztą mailową  oraz urządzeniami takimi, jak fax automatyzuje wysyłanie wiadomości w różnych formatach. Ponadto system łączy się ze stroną www, co pozwala na migrację danych pomiędzy CRM7 a serwerem www. Integracja z oprogramowaniem fakturowo-finansowym pomaga sprawować nadzór nad sytuacją finansową firmy poprzez monitorowanie terminowości regulowania zobowiązań finansowych oraz generowanie dokumentacji z tym związanej.
 

Nowoczesny marketing

Korespondencja seryjna systemu CRM7 została dostosowana tak, aby odpowiadać na potrzeby marketingu docelowego. Poprzez możliwość tworzenia docelowych grup w bazie danych wysyłka wiadomości trafia bezpośrednio do odbiorców zainteresowanych tematem. W ten sposób eliminowane są błędne adresy wysłanych informacji, a zwiększona zostaje skuteczność i efektywność e-mail marketingu. Prosty i intuicyjny edytor tekstowy jest przystosowany do różnego rodzaju wiadomości i dodawanych załączników, a wspomniana wcześniej integracja z różnymi urządzeniami pozwala na konwertowanie plików na różnorodne formaty, np. sms.
 

 

 

CRM dla branży finansowej

CRM dla telekomunikacji

Ankiety są prostym i skutecznym rozwiązaniem dla firm dbających o jakość obsługi klienta. W CRM7 możesz przygotować profesjonalne materiały określające satysfakcję klientów czy przewidywany popyt na nowy produkt.

CRM dla telekomunikacji

Możesz wykorzystać CRM7 do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.

CRM dla telekomunikacji

CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich zebranych danych powiązanych z rekordami w systemie, w tym podglądu firmy, kluczowych danych o sprzedaży, dokumentów i osób kontaktowych.

CRM dla telekomunikacji

Raporty sprzedażowe pokazują m.in. liczbę kontraktów/ofert na każdym z etapów procesu sprzedaży. Są to jednocześnie prezentacje wartości (potencjału) wszystkich ofert za pomocą danych liczbowych z podziałem na poszczególne etapy.

CRM dla telekomunikacji

Z CRM7 możesz zapewnić sobie stały nadzór nad egzekwowaniem zaległych płatności od kontrahentów. Wówczas będziesz mieć pewność, że masz pełną kontrolę nad finansami Twojego przedsiębiorstwa.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: