CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla energetyki

przemysl
 

Podnoszenie efektywności firmy energetycznej może być wspierane poprzez strategię informatyzacji. Krok w nowoczesne zarządzanie, opierające się na systemach dostarczanych przez branżę IT pomaga dostosować spółkę do konkurencji rynkowej.

CRM7 w pełni integruje się z innymi systemami zewnętrznymi.

Zastosowanie systemu CRM7

Modelowanie procesów biznesowych

Dedykowany system CRM7 dla branży energetycznej pozwala na odpowiedzialne zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Dzięki analitycznym wykresom można ocenić rentowność koncepcji oraz kontrolować jej przebieg. Wielopoziomowy system raportowy nakreśla zarówno ogólne dane jak i głębokie, złożone z wielu faktów, analizy. Pomiar przepływu klientów przez proces sprzedażowy daje podstawy do tworzenia przyszłych strategii. Jest to niezwykle cenna informacja przy planowaniu przyszłych projektów pod kątem opłacalności inwestycji.

Strumień danych w bazie

Tworzenie i edytowanie bazy danych w systemie zwiększa efektywność w dysponowaniu informacją o klientach. Rejestracja historii kontaktów jak i dokumentów automatyzuje pracę oraz porządkuje informacje dzięki funkcji segmentacji. Dane z bazy są współdzielone dla wszystkich użytkowników mających uprawnienia, co pozwala na bardziej wydolną komunikację, ale z zachowaniem bezpieczeństwa udostępnionych materiałów.

Zarządzanie rozliczeniami

Ewidencja środków finansowych i zobowiązań jest wspierana mechanizmem komunikatów mailowych. Dwie funkcje odpowiadają za rejestrację wpłat od kontrahentów oraz monitoring windykacyjny. Dzięki pełnej integracji pełnej integracji z systemami księgowo-finansowymi można automatycznie wygenerować niezbędne dokumenty, jak np. faktury.

Sprzedaż usług i marketing

Jednym z wariantów systemowego wsparcia sprzedaży jest automatyczny generator ofert. Segment połączony z opcją akcji marketingowej pozwala na wysyłkę korespondencji seryjnej w róznych formatach wiadomości. CRM7 jest także integralny z centaralami telefonicznymi, co zwiększa wydajność usług Call Center. Dzięki takiemu zastosowaniu działania marketingu docelowego rozszerzają się przy jednoczesnym wzroście jakości obsługi klienta.


 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: