CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla transportu publicznego

workflow produkty
 

Niezawodna komunikacja jest kluczem do sukcesu w branży transportu publicznego. Zarządzanie sporym zasobem pracowników, środków transportu, a także rozkładem jazdy jest niemożliwe bez pomocy w postaci nowoczesnego oprogramowania. Dedykowany system CRM7 dla transportu zbiorowego to idealne rozwiązanie, które wspiera wszelkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.

 

Łączność

Sprawna komunikacja to dziś kluczowe zagadnienie - szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, jak bardzo rozbudowana jest sieć transportu publicznego. Dzięki  funkcjonalności kilku modułów, dedykowany system CRM7 ułatwia łączność. Moduły umożliwiają planowanie rozkładu oraz zarządzanie nim, a także zapis i edycję ważnych adnotacji. W przypadku nagłej awarii danego taboru można, za pomocą systemu, oddelegować w zastępstwie inny pojazd, a uszkodzoną jednostkę wysłać do serwisu. Komunikacja opiera się również na współdzieleniu danych z bazy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy użytkownik z administracyjnym dostępem, ma wgląd do potrzebnych mu danych oraz może przesyłać pliki wewnątrz systemu.

Zarządzanie

CRM7 jest oprogramowaniem, które wspomaga zarządzanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Dzięki funkcjonalności modułów można generować raporty z bardzo obszernych danych, a następnie przeprowadzać wnikliwe analizy na podstawie przejrzystych diagramów w formie lejka. W taki sposób ocenia się rentowność prowadzonych projektów i procesów sprzedażowych, sprawuje kontrolę nad działaniami marketingowymi i zdalnie koordynuje zleceniami pracowników.

Dokumentacja

Praca z systemem CRM7 jest bardzo wygodna  -  dzięki integracji z oprogramowaniem księgowo-finansowym można w pełni zarządzać dokumentacją.  Faktury, cenniki i oferty generowane są  z poziomu  przeglądarki internetowej, a jedna z opcji umożliwia tworzenie, zapis oraz wysyłkę dokumentacji do klienta. Ponadto zapisywane pliki można konwertować na różnorakie rozszerzenia, dzięki czemu nie potrzebne są dodatkowe oprogramowania. Przepływ strumienia danych jest kontrolowany poprzez system zabezpieczeń oraz uprawnienia nadane użytkownikom.

Workflow

Ten moduł odpowiada zarówno za dodawanie, jak i modelowanie procesów biznesowych. Workflow pozwala na określanie procedur działania w różnych etapach postępowań. Ułatwia to zarządzanie oraz koordynację prowadzonych projektów, nawet w przypadku sporej rotacji pracowników.

 

CRM dla logistyki

CRM dla logistyki

Integracja CRM z systemami zewnętrznymi finansowo-księgowymi, magazynowymi, call center i pojedynczymi aplikacjami, znacznie ułatwia prowadzenie działalności w branży TSL i podnosi poziom komunikacji międy poszczególnymi działami.

CRM dla logistyki

Monitorowanie efektów podjętych działań stanowi kluczowy element każdego projektu w branży TSL. Wyciągnięcie wniosków z czytelnych raportów daje mozliwośc optymalizowania i udoskonalania akcji podejmowanych przez poszczególne działy w firmie.

CRM dla logistyki

Średnia liczba unikalnych zdarzeń w branży TSL, które wymagają spójnego gromadzenia, wykonania i analizy, sięga wg szacunków ekspertów kilku milionów. System CRM pozwala uporządkować historię kontaktu i zaplanować dalsze kroki współpracy z klientem.

CRM dla logistyki

Schemat obsługi Klienta firmy z branży spedycyjnej wymaga przejrzystości i uporządkowania. CRM wyposażony w funkcjonalność Workflow umożliwia wypracowanie i utrzymanie wysokiego poziomu customer care.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: