Wyniki wyszukiwania
-
more7 - "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012"
http://www.crm7.pl/o-firmie/nagrody-wyroznienia/najlepszy-dostawca-it-dla-przemyslu-2012[sitetree_link id=403] -
Fracht FWO poleca CRM7
http://www.crm7.pl/klienci/referencje/fracht-fwo-polska/[sitetree_link id=555] -
Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)
Polityka Prywatności -
more7 na Festiwalu Nauki i Sztuki
Nasza prelekcja będzie miała formę obszernego case study na podstawie wdrożenia CRM7 w Grupie Raben: -
CEE Awards
Zostaliśmy drugi rok z rzędu nominowani do prestiżowych nagród CEE MAnufacturing Excellence Awards. Konkurujemy z 6 międzynarodowymi firmami o tytuł "Firma roku – oprogramowanie dla przemysłu produkcyjnego". -
Rozszerzona integracja CRM7 z Comarch Optima
Rozszerzyliśmy zakres integracji CRM7 z systemem Comarch Optima. Z poziomu finansów *w Kartotece Klienta CRM7 widoczny jest oryginał faktury* wygenerowanej w Comarch Optima, bez konieczności dostępu do systemu finansowo-księgowego. -
Aquaform S.A. wdraża CRM7 z rozbudowanym serwisem
W trosce o wysoki poziom obsługi po sprzedaży Aquaform zdecydowało się na* rozbudowany moduł serwisowy*, zintegrowany ze *zgłoszeniami ze strony www*. Dzięki wdrożonym funkcjonalnościom Aquaform będzie miało możliwość prowadzenia zaawansowanych działań serwisowych oraz sprawniejszej *obsługi procesu reklamacji*. -
Wdrożenie CRM7 w Aquaform
http://www.crm7.pl/o-firmie/nagrody-wyroznienia/najlepszy-dostawca-it-dla-przemyslu-2012[sitetree_link id=416] -
Branża szkoleniowa
System CRM przeznaczony dla branży szkoleniowej lub agencji pracy powinien zawierać funkcjonalności umożliwiające zarządzanie informacją o aplikujących kandydatach, wysyłkę spersonalizowanej korespondencji seryjnej, jak i moduł do organizacji szkoleń. Umożliwia to zarządzanie niezbędnymi danymi dotyczącymi wnioskodawców i klientów. -
Telekomunikacja
Rynek telekomunikacyjny jest jednym z najszybciej rozwijających się obecnie rynków. Aby być bardziej wydajnym i mieć większy wpływ na budowanie lojalności, firma telekomunikacyjna powinna koncentrować się na tworzeniu wielokanałowej obsługi klienta z konsekwentnie obsługiwanymi procesami biznesowymi przy wykorzystaniu CRM.
<< poprzednia 14 15 16 17 18 19 20 21 22 następna >>