CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wyniki wyszukiwania

  • CEE Awards

    Zostaliśmy drugi rok z rzędu nominowani do prestiżowych nagród CEE MAnufacturing Excellence Awards. Konkurujemy z 6 międzynarodowymi firmami o tytuł "Firma roku – oprogramowanie dla przemysłu produkcyjnego".

    czytaj więcej »

  • Rozszerzona integracja CRM7 z Comarch Optima

    Rozszerzyliśmy zakres integracji CRM7 z systemem Comarch Optima. Z poziomu finansów *w Kartotece Klienta CRM7 widoczny jest oryginał faktury* wygenerowanej w Comarch Optima, bez konieczności dostępu do systemu finansowo-księgowego.

    czytaj więcej »

  • CRM - wersja standard

    czytaj więcej »

  • Nieruchomości

    Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to m.in. kojarzenie stron przy transakcjach takich jak: sprzedaż, wynajem, kupno czy zamiana. Wymóg sporządzania i przechowywania obszernej dokumentacji, wręcz wymusza na firmie wdrożenia odpowiedniego oprogramowania. Dlatego powstał dedykowany system CRM dla branży nieruchomości.

    czytaj więcej »

  • Przewodnik - akcje marketingowe

    W panelu ogólnym mamy możliwość podglądu grup docelowych, wyszukiwarki dotychczasowych akcji i ich uczestników. Tutaj dostępny jest także dział z szablonami i raportami.

    czytaj więcej »

  • Asystent Sprzedaży

    *Kandydatowi powierzymy:* wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy oraz kontakt telefoniczny z nimi, umawianie spotkań handlowych, udział w kreowaniu wizerunku firmy poprzez inicjowanie długotrwałych relacji biznesowych.

    czytaj więcej »

  • Branża ubezpieczeniowa

    Zorientowanie na klienta nie ogranicza się jedynie do dobrze przeprowadzonej akcji marketingowej. W dobie konkurencji firm, potrzeba nie tylko strategii, ale też nowoczesnych rozwiązań. Dlatego też, powstał dedykowany system CRM7 dla branży ubezpieczeniowej.

    czytaj więcej »

  • Branża rolnicza

    *Rolnictwo intensywne*, które stosuje wysoko rozwinięte maszyny, techniki uprawy i hodowli, potrzebuje równie *wydajnego systemu zarządzania relacjami z klientami*. Wdrożenie oprogramowania klasy CRM pozwoli na *bardziej efektywną* pracę przedsiębiorstwa oraz osiągnięcie* lepszych wyników sprzedażowych*.

    czytaj więcej »

  • Energetyka

    Podnoszenie efektywności firmy energetycznej może być wspierane poprzez strategię informatyzacji. Krok w nowoczesne zarządzanie, opierające się na systemach dostarczanych przez branżę IT pomaga dostosować spółkę do konkurencji rynkowej.

    czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo współdzielenia danych

    Wielu przedsiębiorców zadaje pytanie odnośnie *dostępu do bazy danych w systemie*. Zapisywane są tam nie tylko informacje dotyczące klientów i zamówień, ale także dokumentacja, korespondencja oraz różne materiały obejmujące zachodzące procesy w firmie. Wychodząc naprzeciw zapytaniom informujemy, że system *CRM7 ma wbudowany panel administracyjny, dzięki któremu* *można kontrolować udostępnianie informacji współpracownikom*.

    czytaj więcej »

 

<< poprzednia     20 21 22 23 24 25 26 27 28     następna >>

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: