Wyniki wyszukiwania
-
Analiza opłacalności podjętych działań w systemach CRM
Korzystając z analitycznych funkcjonalności systemów CRM, firmy mogą trzymać rękę na pulsie – badać *korelację *między aktywnością pracowników i wydajnością sprzedaży w czasie, obliczać *ROI zespołu sprzedażowego*, sprawdzać *wpływ promocji konsumenckiej *na zmianę wartości koszyka zakupowego i *połączyć działania marketingowe z celami biznesowymi*, by w efekcie przekonać się, czy prawidłowo zarządza relacjami z klientem. -
Informacje o szkoleniu
*Zagadnienia poruszane na spotkaniu:* Prawidłowe *przygotowanie do wdrożenia* systemu CRM, *Cele i korzyści* z wdrożenia systemu klasy CRM, *Najczęściej spotykane błędy* przy wdrażaniu systemów CRM, *Mobilizacja zespołu* pracowników do użytkowania systemu CRM, *Praktyczne wykorzystanie możliwości *operacyjnych i analitycznych systemu CRM, -
CRM dla małych firm
Prowadzenie małej firmy jest proste? -
Program szkolenia
*W programie między innymi:* -
Nagrody i wyróżnienia
-
Jedno z "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
Zgłoszone przypadki wdrożeń musiały mieć miejsce *w przeciągu ostatnich 2 lat*. Ponadto wdrożenie musiało obejmować jeden lub kilka z następujących obszarów zarządzania relacjami z klientami: zarządzania kampaniami, kontaktami i klientami, szansami sprzedaży, produktami, ofertami handlowymi, serwisem, call center i obsługą klientów, korespondencją elektroniczną, workflow, dokumentacją, repozytorium wiedzy, replikacją i synchronizacją danych, raportowaniem i analizami. Ostatnim warunkiem był fakt, że wdrożenie musiało być *zintegrowane z jedną lub wieloma innymi aplikacjami *informatycznymi, takimi jak: ERP, Business Intelligence (BI) lub zarządzaniem wynikami przedsiębiorstwa (EPM), call center i obsługą klienta, zarządzaniem dokumentacją (DMS), workflow itp. -
Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2007 w kategorii CRM
Oprócz more7 Polska - zwycięzcy konkursu - do nagrody pretendowali: Clix Software, Logotec Enterprise, Microsoft, Oracle Polska, proALPHA Polska, Qumak-Sekom, Software Mind, ScandiSoft (d. Visma Software) -
CRM7 - Najlepszy linuksowy produkt roku - wdrożenie
Konferencja LinuxPro 2003 to jednocześnie przegląd zastosowania środowiska linuksowego i przeznaczonego dla niego oprogramowania jako podstawy do budowy *wydajnych, stabilnych i bezpiecznych rozwiązań profesjonalnych*. W ramach sesji poświęconej studium wdrożeń firma more7 Polska zaprezentowała *wykład p.t.: "Indywidualne rozwiązania CRM z wykorzystaniem technologii Open Source".* -
CRM dla branż
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu chce potwierdzić *profesjonalne podejście* firmy more7 Polska sp. z o.o. oraz podziękować jej za *rzetelne przygotowanie zajęć dydaktycznych* na terenie uczelni.
<< poprzednia 5 6 7 8 9 10 11 12 13 następna >>