CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Poczta elektroniczna

integracja z poczt kopnita miniatura do slidera
 

Integracja z dowolnym klientem pocztowym

CRM7 integruje się z dowolnym klientem pocztowym (MS Outlook,Gmail itp.) za pomocą protokołu IMAP. Pozwala na jednoczesne korzystanie z dowolnego, lokalnie zainstalowanego programu pocztowego oraz klienta poczty równolegle na różnych urządzeniach. Korespondencja z Klientem jest automatycznie pobierana ze wskazanych kont i trwale przechowywana w systemie, z podziałem na pocztę przychodzącą oraz wychodzącą.

CRM7 integruje się m.in. z iCalendar.

Równoległe zarządzanie wiadomościami

Protokół IMAP idealnie nadaje się do równoległego zarządzania wiadomościami e-mail na różnych urządzeniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwa jest łatwa konfiguracja wybranego protokołu z poziomu klienta poczty systemu CRM7, jednoczesne korzystanie z wielu programów pocztowych oraz urządzeń, a przede wszystkim mobilność poczty – wiadomości podążają za użytkownikiem, a nie na odwrót.

Korzystanie z dowolnego klienta pocztowego

Wdrożylismy także innowację, która pozwala na korzystanie z dowolnego programu pocztowego (obsługującego protokół IMAP) i jednoczesne automatyczne pobieranie wiadomości e-mail ze zdefiniowanych kont pocztowych użytkownika. Pobrane wiadomości są następnie przypisywane na podstawie adresu e-mail do odpowiednich firm. Dzięki temu możliwe jest przechowywanie całej korespondencji z klientem w systemie CRM7, w zakładce poczta w karcie firmy, wraz z podziałem na pocztę przychodzącą i wychodzącą. Skorzystanie z nowej funkcji wymaga jedynie wpisania w ustawieniach personalnych w CRM7 danych dostępu do konta pocztowego.

Przykładowe korzyści integracji z pocztą elektroniczną

  • Mobilność poczty elektronicznej – wiadomości podążają za użytkownikiem, a nie na odwrót.
  • Równoległe zarządzanie wiadomościami e-mail na różnych urządzeniach,
  • Możliwość korzystania z dowolnego programu pocztowego (obsługującego protokół IMAP),
  • Przechowywanie całej korespondencji z Klientem w systemie CRM7 (zakładka Poczta w Karcie Klienta),
  • Podział na pocztę przychodzącą i wychodzącą,
  • Automatyczne pobieranie wiadomości e-mail ze zdefiniowanych kont pocztowych użytkownika.
 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: