CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM dla branży kosmetycznej

kosmet
 

Podstawą skutecznego zarządzania relacjami z klientami w branży kosmetycznej jest budowanie lojalności wśród usługobiorców oraz terminowość. Narzędzia klasy CRM znacznie zwiększają możliwość profesjonalnej obsługi Klientów, skłaniając ich do powrotu w przyszłości.

System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.

Bardziej osobiste kontakty

System CRM w branży kosmetycznej nie tylko pomaga przyciągnąć nowych klientów, ale także stymuluje dochody osiągane ze świadczenia usług na rzecz aktualnych klientów. Zaawansowane zarządzanie relacjami z klientami pomoże obsługiwać ich na bardziej osobistym poziomie, co w branży wellness ma priorytetowe znaczenie. Utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze od pozyskania nowego, dlatego systemy CRM służą m.in. do wysyłania newsletterów z proponowanymi rabatami, gabinet może również zaplanować z góry wysyłkę kartek urodzinowych z promocjami dla zdefiniowanych klientów.

Czytelny, automatyczny harmonogram

Branża usług wellness w szczególności potrzebuje narzędzia, które pozwala zarządzać napiętym grafikiem i harmonogramem świadczonych usług. Nie musisz już martwić się o to, że umknie Ci jakaś wizyta, ani o to, że przełożenie klientki z 15:00 na 17:15 zrujnuje cały misternie skonstruowany grafik. Kalendarz z możliwością planowania zdarzeń i przypomnieniami usystematyzuje i zautomatyzuje Twoją pracę. Dodatkowo przypomnienia w CRM mogą być również wysyłane do klientów, np. za pośrednictwem SMS. Dzięki temu zyskasz pełną kontrolę nad pracami gabinetu i nic nie pozostawisz przypadkowi.

Zwiększ zyski poprzez skuteczny marketing

Zmierz i zmaksymalizuj efektywność personelu, usług oraz swojej lokalizacji za pomocą kampanii marketingowych. Za pośrednictwem CRM na bieżąco i systematycznie informuj klientów o ofercie i przypominaj o swoim istnieniu. Możesz przy tym stworzyć bardzo dokładnie wyselekcjonowaną grupę docelową, aby wysyłać im ukierunkowane maile i SMSy, wyłącznie z informacjami, które ich interesują. W tym celu podziel odbiorców swoich usług według wieku, płci, języka, narodowości, stanu cywilnego, dokonanych zakupów i preferencji. Za pomocą spersonalizowanych kampanii przygotowanych w systemie CRM, możesz nagradzać lojalność klientów oraz kusić ich promocjami, np. za polecanie usług znajomym.

Rozpisanie i nadzór nad schematami działania

Rotacja pracowników w branży kosmetycznej jest duża, więc ważne jest jak najszybsze wdrażanie nowego personelu w zasady panujące w gabinecie, a przede wszystkim w standardy obsługi Klienta. Z pomocą może przyjść moduł Workflow, który w prosty sposób przeprowadza nowych pracowników w procesy sprzedażowe w firmie, narzucając kolejne kroki w procedurze. Takie rozwiązanie eliminuje błędy w obsłudze klienta i przyspiesza etap szkoleń kadry pracowników. Za pomocą modułu Workflow można jasno zdefiniować np. kryteria i etapy udziału w programie lojalnościowym, proces anulowania i przekładania wizyt, czy łączenia zabiegów.

Rozwiń

 

CRM dla branży kosmetycznej

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów:

Strona internetowa korzysta z cookies. Kliknięcie w "X" oznacza zgodę na zamieszczanie ich w urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)


Od 25 maja 2018r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018r. Więcej szczegółów:Polityka prywatności (pliki cookies i RODO)

Zamknij